Eurovaaliehdokas 2024

Olli Kotro

On kaksi vaihtoehtoa: EU tai itsenäisyys

Lähdin politiikkaan aikanaan siksi, että minulle Suomi, suomalaiset ja suomen kieli ovat tärkeitä ja rakkaita asioita.

Olen 42-vuotias kauppatieteiden maisteri ja minulla on yli kymmenen vuoden tausta poliittisesta työstä. On surullista nähdä, kuinka vaihtoehdottomasti suomalaisille esitellään EU-jäsenyys ja EU-integraatio. Tosiasiassa ne ovat johtaneet itsenäisyyden menetykseen sekä paljolti euron myötä syntyneeseen tilanteeseen, jossa emme hallitse oman valuuttamme arvoa tai päätä koroista itse.

Sekä epidemiaa ja kansainvälistä tilannetta on käytetty hyväksi luoda uusia yhteisvastuumekanismeja. Haluan olla mukana kansanliikkessä, Vapauden liitossa toimimassa Suomen itsenäisyyden puolesta, EU-liittovaltiokehitystä vastaan. Meidän on toimittava ennen kuin on liian myöhäistä. Eduskunnassa ei ole yhtään kansallismielistä ja EU-vastaista puoluetta. On vain kaksi vaihtoehtoa: itsenäisyys tai vasallivaltion osa ja periferia EU-liittovaltiossa. Minä valitsen itsenäisyyden.

Olli Kotro