Eu-kaappaus 1994 aloitti Suomen alasajon

Nykypolitiikalla ei ole mitään jatkoa Suomen ja suomalaisten hyväksi. Jo puoluejohtajien menneet tentit osoittivat sen. Kun ei ole uskallusta tunnustaa tosiasioita ja myöntää menneisyyden virheitä silloin ei tapahdu uudistuksiakaan. Vaalikeskustelut ovat olleet siis pelkkää sanahelinää.

Suomi on ensinnäkin suistunut EU-jäsenyyden takia pahaan tilaan: Sen järkyttävimmät seuraukset nähtiin menneenä kolmena vuonna. Eduskunnan perustuslakivaliokunnassa istuu poliittisesti sidonnaisia henkilöitä, jotka eivät puolusta suomalaisia tyrannialta: Suomen naishallitus hallitus sai aikaan mitä törkeimmän ihmisoikeusrikkomuksen hoitajia vastaan säätämällä asetuksen 48 a pakkorokotuksesta. Suomeen tarvitaan Perustuslakituomioistuin.

Suomen sisälle on siis marssinut yksi iso isäntä EU: Samalla on syntynyt kansasta piittaamaton eduskuntatoiminta. Poliittisen historian dosentti Ilkka Hakalehto on paljastanut kirjassaan EU-kaappaus: (1995, 9) ”Itsenäisen Suomen eduskunta teki vuoden 1994 marraskuun 18. päivänä maan historian mustimman perjantain.” Euroopan unioniin liittymissopimus tapahtui äänin 152- 45, Martti Ahtisaari oli Korfulla mestarina. Kun Suomen historian kulkua tutkii löydetään vieläkin elossa olevia Suomen kaupittelijoita, joita on mahdoton ymmärtää Suomen edun ajajiksi. (Jorma Jaakkolan kotisivut 27.5.2022 )

Jos aikeisemmin oltiin rähmällään Moskovaan silloin ainakin Urho Kekkonen piti yllä Mannerheimin ja Paasikiven linjaa: Itsenäinen ja liittoutumaton Suomi. Nyt sensijaan Suomi on hivutettu puoluettomuuden raiteilta. Yhteisymmärryssopimus Suomen ja NATO:n välillä on tehty 4.9.2014. Suomen hallitus ei siis tuonut asiaan liittyvää sopimustekstiä eduskunnan käsittelyyn.

Näin NATO on marssimassa tällä erää Suomeen jopa ennen kuin olemme virallisesti NATO:n jäsen. Kansanedustaja vasemmiston Markus Mustajärvi on vaatinut suoran vastauksen presidentti Niinistöltä: ”Onko Suomi luovuttamassa Yhdysvaltain asevoimien käyttöön Suomen alueita?”

Hyvät suomalaiset! Te päätätte 2.4.2023 mihin suuntaan Suomea lähdetään viemään.

Suomen ei kuulu olla Euroopan Unionin orjuudessa. Tätä kansakuntaa ei saa määrätä yksikään raiteeltaan suistunut puoluejohtaja ja kansanedustaja vaan päätösvalta kuuluu Suomen kansalle.

Suomen valtionkaappaus on peruttava – esivanhempiemme luoma ja puolustama itsenäinen maa on palautettava takaisin suomalaisille!

Tarja Pitkänen, äänestysnumero 12 (Varsinais-Suomen eduskuntavaaliehdokas)