Etelä-Karjala kuuluu Kaakkois-Suomen vaalipiiriin. Eduskuntavaalit 2023 ovat ns. kulman takana, eli 2.4.2023 ja Etelä-Karjalan osalta meillä Vapauden liitossa on siis edessämme enää alle vuoden kestoinen urakka saada läpi omat vaikuttajamme muuttamaan Suomen suunta. Eduskuntavaalit 2023 ovat vaa’ankieli, jonka avulla voimme oikeasti muuttaa Suomen suunnan. Etelä-Karjalan osalta kyse on oman maakunnan päätösvallan pitämisestä omissa käsissä.

Haussa on siksi osaavia eteläkarjalaisia, jotka allekirjoittavat Vapauden liiton ohjelman ja arvot.

Haussa on rehtejä suomalaisia, joille maamme on paras paikka planeetalla asua ja joille Etelä-Karjala on sydämen asia. Olet sitten syntyperäinen tai muuttanut, sillä ei ole väliä, vaan väliä on sillä, että osaat toimia omien arvojesi edustajana osana Vapauden liiton EK-tiimiä.

Käy lukemassa ohjelmamme ja jos koet haluavasi olla tärkeä osanen tuon ohjelman edistäjiä, lähetäpä viesti ja kerro miten Etelä-Karjalan tiimi voi auttaa sinua ja miten sinä meitä. Osoitehan on parikkala(ät-merkki)vapaudenliitto(piste)fi

Vapauden liitto.

Eduskuntavaalit 2023, Etelä-Karjala osana Kaakkois-Suomen vaalipiiriä – infoa

Kaakkois-Suomen vaalipiiri on yksi 2023 eduskuntavaalien 13 vaalipiiristä. Alueelta valitaan eduskuntaan 17 kansanedustajaa (8,5 % 200:sta). Vaalipiiriin kuuluvat (nämä 27 kuntaa): Enonkoski, Hamina, Hirvensalmi, Imatra, Juva, Kangasniemi, Kotka, Kouvola, Lappeenranta, Lemi, Luumäki, Miehikkälä, Mikkeli, Mäntyharju, Parikkala, Pertunmaa, Pieksämäki, Puumala, Pyhtää, Rantasalmi, Rautjärvi, Ruokolahti, Savitaipale, Savonlinna, Sulkava, Taipalsaari ja Virolahti.