”Kansainvälinen velvoite ei saa vaarantaa valtiosäännön kansanvaltaisia perusteita.” – tämä Suomen perustuslain lause jo itsessään tekee EU-jäsenyyden perustuslain vastaiseksi, koska suomalaista kansanvaltaa puretaan vanhojen valtapuolueiden toimesta jatkuvasti kun ne siirtävät valtaa Suomesta Brysseliin.

Koko EU-jäsenyyden aikaa voikin kutsua laittomuuden ajaksi, koska EU-jäsenyys perustavalla rikkoo täysivaltaisuutemme ja kansanvaltamme perusteita.

Yksinkertaistettuna suomalainen saa äänellään, eli omalla palallaan suomalaista kansanvaltaa, jatkuvasti yhä vähemmän ja vähemmän vastinetta, koska yhä suurempi osa asioista päätetään Brysselissä tavalla taikka toisella. Suomalainen voi siis äänestää kuten ennenkin, mutta tämä ääni käy jatkuvasti heikommaksi, koska kansanedustajien – ja siten koko eduskunnan – valta päättää Suomen asioista jatkuvasti heikkenee.

Vanhat valtapuolueet kaivavatkin jatkuvasti maata kansanvaltamme alta palvelemalla Brysseliä oman kansan sijasta ja niitä äänestämällä olet itsekin mukana lapioimassa maata oman perustuslakimme alta.

Vapauden liitto ei halua olla osallisena suomalaisen kansanvallan purkutöissä, vaan puolustamme Suomen kansan itsemääräämisoikeutta kaikin voimin, koska myös tulevilla suomalaisilla on oltava oikeus päättää Suomen asioista itse. Siksi suomalaisten on viisasta tukea äänellään Vapauden liittoa!

Niko A. Kauko Vapauden liitto 2.vpj, kansanedustajaehdokas nro 125 Häme