Eurovaaliehdokas 2024

Niko A. Kauko

EU:lle menetetty itsenäisyys on hankittava takaisin

Olen 48-v graafinen suunnittelija Lahdesta. Olen vankkumaton pitkän linjan itsenäisyysmies sekä kansanvallan ja puolueettomuuspolitiikan puolestapuhuja. Arvomaailmaltani olen perinteisten arvojen kannattaja.

Politiikka itsessään on minulle enemmän väline kuin päämäärä. Olen ollut mukana Suomen itsenäisyyden palauttamiseen tähtäävässä poliittisessa toiminnassa jo parisenkymmentä vuotta, eli toisin sanoen ollut jo pitkään vastustamassa suomalaisia koskevan päätöksenteon siirtämistä maan rajojen ulkopuolelle. Poliittisen toimintani avulla haluankin puolustaa Suomen kansan oikeutta kansanvaltaiseen ja itsenäiseen Suomeen sen sijasta, että meitä hallitaan Brysselistä, jonka harvainvaltainen ylikansallinen järjestelmä sekä riisuu Suomen kansaa vallasta että kurjistaa meitä nopeaan tahtiin taloudellisesti. Itsenäisyyden arvo on kansakunnalle mittaamattoman arvokas, sillä ilman sitä Suomi-neito joutuu elämään EU:n hyväksikäyttämänä vasallimaana, joka palvelee EU:n etuja Suomen omien kansallisten etujen sijasta.

Eurovaalit ovat kansallismielisille tärkeä näytön paikka
Tärkeintä tulevissa eurovaaleissa on se, että kansallismieliset äänestäjät havahtuvat laajasti siihen, ettei Suomesta ole yhtäkään sellaista edustajaa europarlamentissa – eikä myöskään Suomen omassa eduskunnassa – joka vaatisi Suomen itsenäisyyden palauttamista, siis Suomen EU-eroa. Tämä on Suomelle kansallinen häpeä, joka äänestäjien tulisi nyt nopeasti korjata, sillä Suomen kansa tarvitsee sen omaa suvereniteettia puolustavia edustajia erittäin kipeästi. Olemmehan tällä hetkellä maa, jonka itsemääräämisoikeutta ajetaan EU:n ja Suomen omien valtapuolueiden toimesta alas pala palalta ja meiltä puuttuu kokonaan oppositio, joka vastustaisi tätä maamme alasajoa ja puolustaisi suomalaista kansanvaltaa ja suomalaisten oikeutta omaan kansallisvaltioon. Tämä opposition puuttuminen tässä kansallemme elintärkeässä asiassa on käsittämätön epäkohta, joka jaksaa aina hämmästyttää minua; miksi suomalaiset antavat oman maansa lipsua käsistään edes yrittämättä laittaa vastaan? Näin ei tule enää jatkaa, eli Suomen kansan on parempi havahtua tähän myöhään kuin ei milloinkaan.

EU:ssa Suomi on ikuinen häviäjä
On huomattava, että kaikki Suomen kansalle annetut lupaukset EU:n suhteen ovat paljastuneet valheiksi. EU:n luvattiin olevan “taloudellinen liitto” joka tuo ennennäkemätöntä vaurautta ja hyvinvointia Suomeen. Tosiasiassa EU on loputtomasti rahaa Suomesta ulos imevä poliittisen eliitin suurvaltaprojekti ja velkaunioni, joka “eurooppalaisen solidaarisuuden“ nimessä maksattaa Suomen kansalla häpeilemättä jopa muiden jäsenmaiden velkoja. EU-jäsenyyden myötä Suomesta onkin tullut kroonisesti velkaantuva pahoinvointivaltio, jossa yhä suurempi joukko suomalaisia elää niukkaa ja epävarmaa elämää pätkätöiden ja tukien varassa.

Kaikki nykyiset eduskuntapuolueet – perussuomalaiset mukaan luettuna – tukevat EU:ta kun se harjoittaa yhä kalliimpaa ja vaarallisempaa laajenemispolitiikkaa. EU pyrkii kasvattamaan aluettaan kovalla vimmalla yhä köyhempiin ja geopoliittisesti riskialttiimpiin maihin, kuten Ukrainaan, Moldovaan ja Georgiaan. EU:n suurvaltapyrkimykset ja geopoliittiset seikkailut tulevat ajamaan sen yhä useammin konfiktitilanteisiin, jotka ovat Suomen kansalle erittäin kalliita, riskialtiita, vieraita ja turhia, eikä niissä ole suomalaisille mitään voitettavaa, vaan ainoastaan hävittävää.

Synkät pilvet Suomen yllä tummenevat entisestään
Suomen jo nyt synkkä tilanne synkkenee entisestään, jos kansa antaa nykylinjan jatkua äänestämällä edelleen valtapuolueita. Suomen taloudellinen kurimus ja siitä seuraava Suomen monialainen rappeutuminen jatkuu kiihtyvällä tahdilla, kun euro tukahduttaa Suomen taloutta ja yhä suurempi osa resursseistamme menee EU:n tarpeisiin omien kansallisten tarpeidemme sijasta.

Nykyinen Suomelle vahingollinen politiikka on pysäytettävä ja ensiaskel siinä on todellisen opposition luominen, eli tässä suomalaisten äänestäjien olisi saatava nyt pää auki. Äänestäjän onneksi Vapauden liiton ehdokkailla tavoitteet ovat selkeät ja yksinkertaiset, eli niitä ei ole tehty vaikeaselkoisiksi poliittiseen munkkilatinaan turvautumalla. Puolueohjelmamme ja eurovaaliohjelmamme ovatkin äänestäjille lukemisen arvoisia.

Äänestäjäni ovat takuuvarmasti kuluttasuojan piirissä, sillä itsenäinen Suomi on minulle sydämenasia.

Toivon äänestäjille aktiivisuutta, viisautta ja rohkeutta näihin tärkeisiin vaaleihin!

Niko A. Kauko
Vapauden liitto 2.vpj

Youtube-kanavani: www.youtube.com/@NikoAleksanteriKauko
Blogini: https://blogit.kansalainen.fi/author/alexanteri/
Lisää kirjoituksiani löytyy Vapauden liiton sivuilta.
Twitterissä minua voi seurata: https://twitter.com/KaukoNiko