Vapauden liiton puoluehallitus on nimennyt Ilkka ’Frederik’ Sysimetsän sitoutumattomaksi ehdokkaaksi vuoden 2023 eduskuntavaaleihin Uudenmaan vaalipiiriin. Tervetuloa Vapauden liiton eduskuntavaaliehdokkaaksi ja mukaan Vapauden liiton toimintaan!

Tämä maa vaatii muutoksen – eduskunnassa loisiva sakki on vaihdettava! Korjattavaa on paljon:

• Eroon eurosta ja tilalle vaikka rinnakkaisvaluutta!
  • Suomen päätäntävaltaa on annettu liikaa Saksalle, Ranskalle ja muille etelän vetelille. Otetaan valta takaisin Suomeen! Ei liittovaltiolle!
  • Vanhuksille oikeus ihmisarvoiseen elämään – panostetaan vanhustenhoitoon siellä missä he haluavat asua. Eikä vanhuksia saa erottaa toisistaan!
  • Rikoksista tuomitut maahanmuuttajat välittömästi ulos maasta!
  • Pakkoruotsi pois – kieliin valinnanvapaus!
  • Isopalkkaisten valtion omistamien yritysten johdon palkat leikkuriin!
  • Kansa palelee pimeässä kun sähköyhtiöt kuppaavat viimeiset rahat – niille erityisvero!
  • Kojamot ja muut ammattiliittojen koiraslohet myös verolle!
  • Nuorten saatava myös elää – kuten Reetu – reteesti, rehellisesti ja rakastavasti!
  • Turve takaisin! Hiilinielut helvettiin!

Ilkka Sysimetsä