Vapauden liiton alustavat hallituksen jäsenet Ossi Tiihonen (puheenjohtaja), Niko Kauko (varapuheenjohtaja), Cia Grönberg (sihteeri) jättivät PRH:lle Vapauden liitto ry:n perustamisilmoituksen 27.2.2022.

Ilmoitus on otettu PRH:ssa käsittelyyn 7.3.2022 ja ilmoitusta olemme pyydettäessä täydentäneet 8.3.2022.

Perustamisilmoitus siirtynyt lausunnolle 10.3.2022 ja odotamme vielä sieltä lopputulemaa.

Kun Vapauden liitto on rekisteröity yhdistykseksi, alamme keräämään kannattajakortteja sähköisesti : Puoluerekisteri.fi Yhdistys tarvitsee 5000 kannattajakorttia päästäkseen puoluerekisteriin. Päivitämme linkin, kun Vapauden liitolla on tähän oma kannatuskorttien sivu. Toivomme jokaisen allekirjoittavan kannatuskortin, sen allekirjoittaminen ei sido sinua mihinkään.

Aloitamme paikallistoiminnan noin 20 paikkakunnalla heti kun saamme puolueen perustamisen byrokratian hoidettua. Paikallisyhdistyksien perustajatiimeihin etsimme ihmisiä, joilla on kokemusta politiikasta ja/tai yhdistystoiminnasta. Mikäli olet kiinnostunut paikallisyhdistyksen perustamisesta, laita meille yhteydenottopyyntö sähköpostitse: [email protected]