Sitoutumaton eurovaaliehdokas 2024

Tuomas Jukkola

Olen 46-v mies. Asun perheeni kanssa Pirkkalassa. Perheeseeni kuuluu vaimo ja neljä lasta.

Koulutukseltani olen yleislääketieteen erikoislääkäri. Työurani olen tehnyt perusterveydenhuollossa julkisella puolella. Olen kansanterveystyön ja näyttöön perustuvan lääketieteen vahva kannattaja ja siksi olen viime vuosina seurannut erittäin huolestuneena valtavaa ylikuolleisuuden kasvua sekä syntyvyyden laskua Suomessa ja koko läntisessä maailmassa. On käsittämätöntä, ettei valtiovalta, kuten ei myöskään valtamedia, ole ottanut näitä huolestuttavia trendejä perinpohjaiseen tutkintaan.

En kannata pakkorokotuksia missään olosuhteissa. Kaikilla ihmisillä on oikeus ruumiilliseen koskemattomuuteen. Koronarokotepassin käyttöönotto Suomessa oli häpeällinen virhe.

Uskon Jumalaan. Kannatan rauhan rakentamista, en sotilasliittoja. Isänmaa on minulle arvokas ja sitä haluan puolustaa. Kannatan kansainvälisyyttä, mutta vastustan EU:n epädemokraattista liittovaltiokehitystä. Vapaus on tärkein arvoni. Haluan puolustaa kuolemankin uhalla kaikkien oikeutta sanoa vääriä mielipiteitä.

Tuomas Jukkola