Vapauden liiton puoluehallitus on nimennyt Miro Kontion sitoutumattomaksi ehdokkaaksi vuoden 2023 eduskuntavaaleihin Uudenmaan vaalipiiriin. Tervetuloa Vapauden liiton eduskuntavaaliehdokkaaksi ja mukaan Vapauden liiton toimintaan!

”Vapaus ajatella ääneen”

Olen Miro Kontio, 44-vuotias sisällöntuottaja.

Totesin jo nuorena miehenä että politiikkaan en lähde ja uskoon en tule, mutta näköjään ainakin ensimmäisen kohdalla poikkeus vahvistaa säännön ja nyt olen Vapauden liiton sitoutumattomana ehdokkaana Uudellamaalla.

Suomessa on jo vuosia tehty päätöksiä kansan hyvinvointia vastaan eikä sen puolesta. Tälle asialle pitää tehdä jotain ja nopeasti. Olen myös huolissani siitä miten ihmisten mielipiteen ja sananvapautta on alettu rajoittamaan. Median ”yhtä totuutta” ei saisi enää kyseenalaistaa ja eduskunnassakaan ei tunnu olevan todellista oppositiota. Ei kuulosta hyvinvointivaltion tai sivistysvaltion toiminnalta. Aion vahvasti puuttua näihin epäkohtiin ja parantaa suomalaisten elämänlaatua. Se on mahdollista puuttumalla EU:n velkapakettien, tiedevastaisen ilmastopolitiikan ja epäonnistuneen ulkopolitiikan aiheuttamiin hintojen nousuihin ja verorahojen mielivaltaiseen tuhlaamiseen. Rahat ja sen mukana myös yritykset valuvat ulkomaille. Myöskin maatalouden alasajon tulee loppua maassamme, se on kaiken perusta missä tahansa toimivassa yhteiskunnassa.

Miro Kontio

Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCdO5KEt_71Jj9Q8-6KHh7SQ