Poliitikkojen EU-projekti on syyllinen siihen miksi euroalueen kansat tulevat joutumaan vakavan inflaation pyörteeseen. EU:ta kiireellä liittovaltioksi rakentavat poliitikot haluavat välttää velkakriisit ja taantumat euroalueella, koska jokainen niistä aiheuttaisi vakavia riskejä euroalueen ja sitä myötä koko EU:nkin koossapysymiselle.

Siksi EU:ssa pyritään lyhytnäköisesti lakaisemaan kaikki valtioiden rahoitusongelmat maton alle EKP:n tyhjästä rahaa luovan setelikoneen avulla. Rahaa painamalla EKP:n keskuspankkiirit luovat pidemmällä tähtäimellä toisen paljon suuremman ja vakavamman ongelman, eli kiihtyvän inflaation, jota EKP ei sitten enää kykenekään velkaisten euromaidensa kanssa ratkaisemaan.

Inflaatio kylvää siemeniä ääriliikkeille

Korkean inflaation taloudelliset seuraukset tulevat olemaan tavallisille ihmisille kipeitä. Kaikki ymmärtävät sen, että köyhtyvät ja katkerat ihmismassat ovat mitä parasta maaperää erilaisten ääriliikkeiden valtaannousulle. EU-kiihkoilijat, joita heitäkin voisi jo eräänlaiseksi ääriliikkeeksi luonnehtia, ovat siis luomassa setelikoneellaan synkkiä ja vaarallisia ukkospilviä koko Euroopan mantereen yläpuolelle.

On huomattava, että EKP:n inflaatiota luova setelikone, jolla rahoitetaan euroalueen valtioiden budjettivajeita, on siis EU-integraation tärkeimpiä työkaluja, jolla EU ostaa valtavista riskeistä välittämättä rakennusaikaa itselleen. Samalla se on kone, joka muuttuu koko ajan sitä vaarallisemmaksi, mitä enemmän sitä käytetään.

EU:sta on irtauduttava

EU on erittäin vaarallinen valtakoneisto jo tälläkin hetkellä. Ja entistäkin vaarallisemmaksi se muuttuu, jos sen saa haltuunsa joku vieläkin fanaattisempi ääriliike kuin sitä nykyisin kontrolloivat uusliberaalit globalistivoimat. Tätäkään riskiä unionia kiireellä rakentavat fanaatikot eivät kaihda, kuten setelikoneen huoleton käyttö integraatioprosessin tukena osoittaa.

Tämän vuoksi Suomen kansalle on elintärkeää irtautua sekä EU:sta ja eurosta pikaisesti. Tarvitsemme EU:n ylikansallisen harvainvallan tilalle itsenäisen, kansanvaltaisen ja puolueettoman Suomen, jolla on oma valuutta ja keskuspankki.

Nämä ovat välttämättömät edellytykset sellaisen vauraan ja turvallisen Suomen luomiseksi, joka kansaamme kuppaavan EU-vallan sijasta käyttää kansallisia voimavarojaan oman maamme ja kansamme eduksi.

Niko Aleksanteri Kauko Vapauden liitto 2. vpj