Vapauden liiton puoluehallitus on nimennyt Jesse Jääskeläisen vuoden 2023 eduskuntavaaliehdokkaaksi Savo-Karjalan vaalipiiriin. Jesse Jääskeläinen pystyttää myös Vapauden liiton nuorisotoimintaa muiden nuorten vapausaktiviestien kanssa. Tervetuloa mukaan Vapauden liiton toimintaan ja kansanedustajaehdokkaaksi!

Jessen omin sanoin:

Olen 26-vuotias kuopiolainen ja koulutukseltani yhdistelmäajoneuvon kuljettaja. Toimin myös sopimuspelastajana Kuopion liitoskunnassa Vehmersalmella.

Syy politiikkaan lähtemiseen oli puhtaasti se, että tämä valtio kyykyttää ihmisiä törkeästi ja ”hyväveliverkosto” rellestää veronmaksajien rahoilla sen minkä kerkeää ja ihmisille kuuluviin perusasioihin ei riitä varat. Suomalaisen politiikan on aika puhdistua ja tällaisen suhmiroinnin on loputtava. On aika keskittyä ajamaan suomalaisen asiaa ja suomalaisen hyvinvointivaltion periaatteita. Itse keskityn erityisesti ajamaan nuorten asiaa ja vaikuttamaan nuoria koskeviin asioihin, koska liian usein nuoria sorretaan eniten.

Vapauden liitosta puhaltaa uudet tuulet suomalaiseen politiikkaan  ja on ilo olla puhaltamassa näitä uusia tuulia entistä kovemmiksi.

Jesse Jääskeläinen

Yhteydet: