Tämän alkuperäisen artikkelin kirjoittaja ja neuvot, joita ehdotetaan WEF-organisaation toiminnan lopettamiseksi, lähti liikkeelle herrasmieheltä nimeltään Dr. Simon Goddek. Hän on bioteknologian tohtori, ja niin hyvin asiaan perehtynyt, että hänet aikanaan bannattiin Twitterissä puoleksitoista vuodeksi, kunnes Elon Musk hänet vapautti. Hän nosti syytteen Twitteriä vastaan 2021, mutta jostain kumman syystä hävisi. No, se on historiaa.

1. Kerro mielipiteesi poliitikoille.

Monet poliitikot uskovat, että enemmistö väestöstä kannattaa ”woke”-agendaa, koska he toimivat omien poliittisten kupliensa sisällä ja saavat tiedotusvälineistä puolueellista tietoa, mikä luo väärän käsityksen yhteiskunnallisesta konsensuksesta. Tämän torjumiseksi sinun tulee kertoa mielipiteesi paikallisille, alueellisille ja valtakunnallisille poliitikoille sähköpostitse tai Twitterissä ilmaisemalla kritiikkiä tai kiitosta. On kuitenkin ratkaisevan tärkeää säilyttää kohtelias ja kunnioittava sävy, sillä monet poliitikot saattavat luulla toimintaa ääriliikehdinnäksi, vaikka olemme pikemminkin perusasioita kunnioittavia kansalaisia, jotka arvostelevat WEF:n asialistaa ja näkevät sen uhkana kansalliselle suvereniteetille. (Toisin sanoen voit ilmaista huolesi hierarkioiden tarpeettomasta keskittämisestä ja huomauttaa, ettemme äänestäneet yhtäkään heistä päättämään asioistamme). Tässä suhteessa kommentit, kuten ”Nürnberg 2 odottaa sinua” tai ”aika saada giljotiinit torille”, ovat haitallisia.

2. Jos ei ole kantajaa, ei ole tuomaria.

Joistain oikeusjärjestelmämme puutteista huolimatta ei ole reilua olettaa, että kaikki tuomarit ovat ”woke-kannattajia”. Meidän on jatkettava valituksia ja kanteita, sillä mitä enemmän ihmisiä on mukana, sitä paremmat mahdollisuudet menestyä. Vaikka oikeudenkäynnit eivät menestyisi, ne lisäävät yleistä tietoisuutta. Siksi jokaisella WEF:n asialistaa vastaan nostetulla kanteella on myönteinen vaikutus yhteiskuntamme vapauteen. On aika saattaa vastuuseen ne, jotka ovat pakottaneet rokotukset, alistaneet lapsemme käyttämään kasvomaskeja ja PCR-testejä, heikentäneet meitä verkossa ja sen ulkopuolella. On myös vastuutettava sellaiset poliitikot ja virkamiehet, jotka ovat kauhistuttaneet väestöä pelkotaktiikoilla.

3. Hajautettu Blockchain-pohjainen Twitter.

WEF:n kanta sananvapautta ja tietoisia kansalaisia vastaan on huolestuttava, mutta voimme suojella sananvapautta käyttämällä hajautettuja sosiaalisen median alustoja. Näiden alustojen avulla voimme omistaa ja hallita tietojamme samalla kun viestimme sekä jaamme tietoja suoraan muiden käyttäjien kanssa. Hajauttaminen tarjoaa paremman yksityisyyden ja turvallisuuden, koska käyttäjätietoja ei tallenneta keskuspalvelimelle, joka voidaan hakkeroida. Se myös edistää enemmän sananvapautta, koska hajautetut verkot eivät todennäköisesti sensuroi sisältöä käyttöliittymässä. Yksi esimerkki tällaisesta alustasta on Bastyon sekä kotimainen versio on Ylilauta, jonka palvelimet ovat Maltalla. Huomioitavaa on, että ne saattavat kärsiä käytettävyysongelmista aina silloin tällöin. Tilanteen parantamiseksi voi kannustaa @elonmusk harkitsemaan Twitterin muuttamista hajautetuksi alustaksi ja siten pyrkiä edistämään demokraattisempaa ja vapaampaa Internetiä.

4. Etkö halua mRNA:ta ruokaasi? Tule omavaraiseksi.

WEF:n yritys hallita kaikkia elämämme osa-alueita on hämmentävää; etenkin heidän äskettäinen lausuntonsa, jonka mukaan ”vapaan tahdon aikakausi on ohi”. Mutta älä pelkää! On aika vapautua heidän otteestaan ja lisätä omavaraisuutta. Kuvittele, että poimit tuoreita vihanneksia omasta puutarhastasi tai kasvatat kanoja tuoreita munia varten – se ei ole vain palkitsevaa, vaan myös askel kohti riippumattomuutta korruptoituneesta järjestelmästä. Tulemalla omavaraiseksi voit hallita paremmin kuluttamaasi ja mahdollisesti välttää ei-toivottuja ainesosia tai tekniikoita, kuten mRNA:ta. Hallitse ruokaasi, vesivarojasi ja energiaasi (lämpöä ja sähköä) parhaalla mahdollisella tavalla ja katso, kuinka omavarainen elämäntapasi kukoistaa. Etkä ole yksin! Jokaisessa valtiossa ja maassa on monia kotitaloutta koskevia kansalaisaloitteita. Ota siis yhteyttä samanhenkisiin henkilöihin, jotka vastustavat ”woke”-mallia, opi ja jaa tietosi – on aika ottaa hallinta takaisin! Facebookissa on ainakin yksi Omavaraisuus-ryhmä, joka on aika aktiivinen.

5. Ole äänekäs – online ja offline!

Älä ole hiljaa tai passiivinen epäoikeudenmukaisuuden edessä ja rohkaise muita puhumaan sekä verkossa että sen ulkopuolella. On huomionarvoista, että @WEF ja mm. @Bill Gates, on poistanut vastaustoiminnon käytöstä twiiteissään, koska he pelkäävät kommentteja. Mielestäni tämä toiminto on ristiriidassa Twitterin perustavanlaatuisen tarkoituksen kanssa toimia vuoropuhelun alustana, ja se pitäisi lakkauttaa (cc@elonmusk). Siitä huolimatta voimme silti vastata WEF:iin liittyvien twiitteihin. Ilmastorajoituksia ja hiilidioksidipäästöjä edistävät trollit ja muut saman henkiset on jo valjastettu, emmekä saa antaa heidän suunnitelmiensa onnistua. On ratkaisevan tärkeää pysyä tosiasioissa, olla kohteliaita vastauksissamme ja saada äänemme kuuluviin.

6. Tue kansalaistoimittajia!

WEF ei pidä riippumattomasta raportoinnista. Tämä on johtanut tieteellisen tutkimuksen ja kansalaisjournalismin tukahduttamiseen viime vuosina, ja on todennäköistä, että sensuuri jatkuu aina, kun ”ajankohtaista asiaa” arvostellaan. Valtavirtamedialla on tällä hetkellä huomattava määrä valtaa, eikä se pelkää käyttää sitä hyväkseen. Harkitse riippumattomien kansalaistoimittajien tukemista pienillä lahjoituksilla sen sijaan, että tilaat televisiokanavia, joita et juuri koskaan katso. Monia meistä voidaan tukea Substack- ja Twitter-tilauksilla tai lahjoituslinkeillä verkkosivuillamme ja podcast-kuvauksissa. Alla olevia kansalaistoimittajia kannattaa seurata, jotta näkee mallia, kuinka ne toimivat. Suosittelen seuraamaan ja tukemaan joitain erinomaisia englanninkielisiä kansalaistoimittajia, kuten @tracybeanz, @ManInAmericaUS, @teryngregson, @TheChiefNerd, @VigilantFox, @naomirwolf @jeffreyatucker, ja @FatEmperor. Ja tietysti; ethän unohda katsoa myös 10 säännön tekijän omaa sisältöä! @goddeketal

7. Ilmaise ja ilmennä konservatiivisia arvojasi jokapäiväisessä elämässäsi.

Ilmaus ”konservatiiviset arvot” saattaa aluksi kuulostaa joillekin teistä vanhanaikaiselta, mutta sana ”conservare” tulee latinasta ja tarkoittaa ”säilyttää”. Siksi meidän tulee säilyttää ajatus, että on vain kaksi sukupuolta, käteisen käyttö maksuvälineenä, perinteiset perhearvot, perustuslailliset vapautemme, oikeutemme itsepuolustukseen ja oikeutemme estää hallitusta ottamasta suurinta osaa tuloistamme rahoittaakseen heidän ”woke”- ja EU-esityslistoja sekä sotia ympäri maailmaa. Toisten vapaus riippuu omasta vapaudestamme. Valitettavasti WEF ei tue tätä käsitettä.

8. Vaihda avoimen lähdekoodin ohjelmistoon Windowsin sijaan.

On huolestuttavaa nähdä, että WEF sekä siihen liittyvät poliitikot ja yhteistyökumppanit osoittavat taipumusta seurata toimintaamme. Tämän saavuttamiseksi he luottavat laitteistoihin ja ohjelmistoihin, joilla on takaovet, joihin nämä eliittien verkkonikkarit pääsevät. Vaikka siirtyminen avoimen lähdekoodin ohjelmistoihin saattaa tuntua monille merkittävältä muutokselta, on tärkeää suojella yksityisyyttämme ja turvallisuuttamme. On syytä huomata, että Windowsin käyttö sallii @Bill Gatesin päästä käsiksi tietoihimme ja hyötyä niistä. Siksi Great Resetin vastustaminen merkitsee myös Microsoft Windowsin käytön vastustamista. Lisäksi on hälyttävää kuulla, että Microsoft ajaa ID2020-projektia, jonka tavoitteena on tarjota virallisesti tunnustettu identiteetti yli miljardille ihmiselle. Isoveli tarkkailee sinua! Tämä on tärkeä pointti: Microsoft on mukana kaatamassa meidän vapauttamme. Onneksi meillä on vaihtoehtoja – Windowsin käyttö on mahdollista hylätä!

9. Hylkää, hylkää, hylkää!

Hiilihyvitykset, sosiaaliset luottopisteet, digitaaliset terveystodistukset, 15 minuutin naapurustot ja eläintuotteiden kiellot otetaan käyttöön askel askeleelta. Boikotoi kaikkia yrityksiä ja poliittisia puolueita, jotka edistävät näitä asioita ja ideoita, joista George Orwell varoitti kirjassaan ”1984”. WEF voi viedä asialistaansa eteenpäin vain, jos enemmistö noudattaa sitä, kuten olemme nähneet rokotusten ja maskien kohdalla. Ole aktiivinen ja tee aloite sen sijaan, että odotat muiden toimivan. Ole ylpeä rohkeudestasi ja päättäväisyydestäsi riippumatta siitä, mitä muut ajattelevat sinusta. Muista, että ainoa todellisuus, jolla on merkitystä, on oma todellisuutesi!

10. Ota yhteyttä samanhenkisiin ihmisiin!

Osalle on saattanut käydä, kuten Simonille, joka sai pandemian aikana kokea sen omakohtaisesti, että ihminen voi tuntea itsensä hyvin yksinäiseksi. Vaikka hänen mielipiteistään on nyt tullut melkein valtavirtaa, tilanne oli hyvin erilainen vuosina 2020 ja 2021. Häntä pilkattiin, halveksittiin, raportoitiin, riistettiin, erotettiin ja jopa jätettiin häistä pois. Jos hän ei olisi ollut yhteydessä samanhenkisiin ihmisiin verkossa ja sen ulkopuolella, ei ole varmaa, olisiko hän pystynyt käsittelemään painetta. Siksi voi vain neuvoa kaikkia ottamaan yhteyttä sellaisiin ihmisiin, jotka arvostavat yhä paljon yksilön vapautta ja rationaalista politiikkaa, joka perustuu tosiasioihin ja inhimillisiin arvoihin, koska seuraavan kriisin skenaario on jo WEF:n laatikossa ja tullee ennemmin tai myöhemmin.

Ja terveisiä IPCC:lle, siis sille YK:n alaiselle taholle, joka tekee niitä harhaanjohtavia ilmastoselvityksiä. Huom. IPCC käyttää ns. poliittista ilmastotiedon jakamista, joka on tehty mallintamalla, ja joka ei perustu tieteelliseen ja todellisiin havaintoihin.

Alkuperäisen artikkelin kirjoittanut Dr. Simon Goddek.
Käännöksen laatinut:
Harri Kullberg