Vapauden liiton puoluehallitus on nimennyt hyvinvointialan vaikuttaja Olli Postin sitoutumattomaksi ehdokkaaksi vuoden 2023 eduskuntavaaleihin Helsingin vaalipiiriin. Tervetuloa Vapauden liiton eduskuntavaaliehdokkaaksi ja mukaan Vapauden liiton toimintaan!

Olen Olli Posti, 39-vuotias hyvinvointialan vaikuttaja.

Miksi lähden ensimmäistä kertaa ehdokkaaksi?

Vapauden liitossa on niin hienoa väkeä oikealla asialla, että haluan omalla näkyvyydelläni koettaa auttaa puoluetta. Eri puolueet ovat toisinaan kyselleet ehdokkaaksi vuodesta 2010 saakka, mutten ole kovin vakavasti harkinnut politiikkaan lähtemistä, koska en halua päättää toisten asioista. Uskon, että jokainen päättää parhaiten omista asioistaan. Kannatan vallan palauttamista sinne, minne se kuuluu, eli yksilöille itselleen. En kannata vallan keskittämistä isoille rakenteille, mitä nykyään tapahtuu ihan liikaa.

Viime vuosina saimme huomata, ettei edes perusoikeuksia voi enää pitää itsestäänselvinä, joten vapauden puolustajien on tärkeää saada ääntään kuuluviin kaikissa kanavissa, myös politiikassa.

Olli Posti