Vapauden liiton puoluehallitus on nimennyt Ion Mittlerin vuoden 2023 eduskuntavaaliehdokkaaksi Uudenmaan vaalipiiriin. Tervetuloa mukaan Vapauden liiton toimintaan ja kansanedustajaehdokkaaksi!

Olen Vantaalla asuva 48-vuotias kolmen lapsen isä. Lapsuuteni vietin Tampereella, jossa asuin Tammelantorin laidalla noin 20 vuotta. Sen jälkeen olen asunut mm. Turussa, Helsingissä, Lapualla ja Seinäjoella, ja pari vuotta ulkomaillakin, mm. Jerusalemissa vapaaehtoistyön merkeissä.

Olen koulutukseltani datanomi, ja olen tehnyt pitkän työuran IT-alan tehtävissä. Nykyään työskentelen integraatio-asiantuntijana. Harrastuksiini kuuluvat mm. musiikki, salibandy ja golf.

Olen kirjoittanut poliittisista aiheista noin tuhat blogia Uuden Suomen Puheenvuoroon viime vuosina. Nyt on aika ryhtyä sanoista tekoihin, ja pyrkiä vaikuttamaan yhteiskunnan asioihin myös poliittisena toimijana. Suomessa tarvitaan sellaisia päättäjiä, joiden mielestä kristilliset arvot ja ”oma kansa ensin”-ajattelu eivät ole vahingollisia.

Ion Mittler

Some-kanavat: