Vapauden liitto.

Vapauden liitto päätti heinäkuussa 2023 tukea Saara Huhtasaaren presidentinvaalikampanjaa ja tätä varten perustettua valitsijayhdistys Vapaa Suomi ry:tä. Kannattajakortteja ei valitettavasti saatu kasaan vaadittua 20.000 kappaleen määrää. Jäimme alle puoleen vaadittavasta määrästä.

Teimme vähäisistä resursseista huolimatta onnistuneen kampanjan isänmaan ja vapauden puolesta. Saimme nostettua vapauden sanomaa esille jatkuvasti viiden kuukauden aikana. Voimme olla ylpeitä tekemästämme työstä.

Kiitän Vapauden liiton ja Vapaa Suomi ry:n puolesta lämpimästi kaikkia kampanjaan osallistuneita, tukeneita ja kannattajakorttien allekirjoittajia tehdystä työstä!

Seuraavana ovat edessä europarlamenttivaalit 9. kesäkuuta 2024. Vapauden liitto on nimittänyt jo 10 ensimmäistä ehdokasta ja lisää ehdokkuuksia julkistetaan viimeistään kevään korvalla. Taistelu jatkuu!

Lohjalla 12.12.2023

Ossi Tiihonen