Vapauden liitto tuki Vapaa Suomi ry:n valitsijayhdistyksen Saara Huhtasaarta hänen presidentinvaalikampanjassaan, koska hänen arvonsa ja vaaliteemansa olivat laajasti yhtenevät Vapauden liiton tavoitteiden ja arvojen kanssa. Koska Huhtasaarelle ei saatu tarvittavia 20 000 kannattajakorttia kasaan, niin hän on nyt hyvästä kampanjastaan huolimatta valitettavasti ulkona presidenttikisasta.

Huhtasaaren putoamisen seurauksena presidenttikisassa jatkaa vain yksi henkilö, joka edelleen voi toimia vastavoimana globalistiehdokkaille, jotka tukevat Suomen itsemääräämisoikeuden jatkuvaa purkamista sekä Suomen alueen militarisointia vieraiden valtojen sotilastukialueeksi.

Eli kysymys on Paavo Väyrysestä, joka myöskin jo ehti ilmoittaa itsensä presidenttikisasta pudonneeksi, mutta saikin yllättäen viikon lisäaikaa kannattajakorttien keräämiseen. Väyrynen on ehdokashakemuksen jättäneistä ainoa poliitikko, joka on vielä selkeästi puolustamassa – ja hän tehnyt niin koko pitkän poliittisen uransa aikana – Suomen itsemääräämisoikeutta ja realistista ja rauhantahtoista ulko- ja turvallisuuspolitiikkaa sekä hyviä naapuruussuhteita.

Vapauden liitto kehottaa nyt täyttämään pikaisesti Paavo Väyrysen kannattajakortin, jotta presidenttikisassa jatkaisi edes yksi ehdokas, joka haastaa nykyisen Suomelle vahingollisen ja vaarallisen linjan, jota globalistiehdokkaat yhdessä rintamassa ajavat.

Kannattajakortti löytyy täältä:
Tulosta ja täytä kortti huolellisesti, sekä lähetä se välittömästi postiin, ehdottomasti viimeistään maanantaina 18.12.2023. Lisäohjeita löytyy täältä:

Vapauden liiton puoluehallitus