Kuten Ossi Tiihonen jo kertoikin, on Vapauden liiton Viron-sivusto avattu, Viron toiminta tulee muotoutumaan jäsenistön toiveiden mukaan ilman mitään kankeaa byrokraattista mallia. Yhteydenottonne ovat tervetulleita myös työajan ulkopuolella, eli iltaisin ja viikonloppuisin.

Vapauden liiton Viron paikallistoiminta on itsenäistä, mutta olemme tiiviissä yhteistyössä Viron konservatiivisen kansanpuolueen, EKREn kanssa. Suunnitelmissa on Vapauden liiton omien tilaisuuksien järjestämistä, sekä yhteistyössä EKREn tilaisuuksiin ja yhteistilaisuuksiin osallistumista. Tilaisuuksien teemoista ja niihin osallistuvista asiantuntijoista tiedotamme aivan lähitulevaisuudessa.

Vapauden liiton ja EKREn tavoitteet ja puolueohjelmat ovat hyvin samankaltaisia, eroavaisuudet ovat lähinnä asioiden painotuksissa ja maidemme poliittisten olosuhteiden ominaispiirteissä, tästä hyvänä esimerkkinä EKREn tavoitteena ja vaatimuksena oleva suora kansanäänestys presidentinvaaleissa. Tällä hetkellä EKRE on oppositiossa ja puolueella on yksitoista kansanedustajaa parlamentin sadastayhdestä edustajasta, puolueen kannatus on tällä hetkellä noin kolmetoista prosenttia.

Vapauden liittolaisin terveisin,
Peter Kreisler