Jyväskylän Vapauden liitto aloitti vaalikampanjoinnin

Jyväskylän Vapauden liitto ry aloitti vaalikampanjoinnin komealla Vapauden liitto -teltallaan 29.1.2023 Tikkakoskella K‑Market Tikkarin pihassa ja jatkoi Jyväskylän Citymarket Seppälän pihassa lauantaina 11.2.2023.

Vaikka väkeä tuli niukasti juttusille, esitteitä ja lehtiä saatiin kuitenkin jonkin verran jaettua, ja ennen kaikkea saatiin näkyvyyttä puolueelle.

Tulevina viikkoina teltta ehdokkaineen tullaan näkemään Keski-Suomen vaalipiirin alueella ainakin Laukaassa, Muuramessa, Pihtipudas-Viitasaari akselilla, Jyväskylän kävelykadulla, kauppojen ja asutuskeskusten läheisyydessä. Seuraathan tiedotustamme Facebookissa Vapauden liiton sivustolla.

Mikäli haluat telttailijat omaan tapahtumaasi tai omalle kylälle, otathan yhteyttä [email protected], niin sovitaan asiasta.

Jyväskylän Vapauden liitto ry