”Muutos on mahdollisuus”

Olen Otso Paakkinen, 39-vuotias perheelinen mies Pertunmaalta.

Kiitos että olet löytänyt näin pitkälle. Jatketaanko yhdessä eteenpäin ja käännetään Suomen tulevaisuus parempaan? Ei ole sattumaa että olen Vapauden liiton (sitoutumattomana) ehdokkaana eduskuntavaaleissa, eikä ole sattumaa että juuri sinä luet tätä tekstiä.

Meillä on yhteinen huoli Suomen tulevaisuudesta. En ole luonteeltani sellainen, että katsoisin vain
vierestä. Minä puutun epäkohtiin tavalla tai toisella ja saan muutoksen parempaan. Tämä on minun vahvuuteni.

Nykyiset päättäjät ovat ajaneet Suomen ahdinkoon, eikä heillä ole rohkeutta muuttaa kurssia. Tässä on juurisyy miksi nykyinen päättäjäporukka tulee vaihtaa. Heiltä puuttuu rohkeus ajaa itsenäisen Suomen etua. He ovat kaivaneet oman monttunsa niin syväksi EU:n, Euron, Naton, sekä yleisen globalismin alttarilla ettei heiltä voi muuta edes odottaa.

Älä odota, että nykyisten valtapuolueiden keskinäisillä valtasuhteiden vaihdoksilla Suomen suunta muuttuisi. Tarvitaan todellinen muutos ja ravistus, että Suomi pelastuu. Sinä päätät osaltasi Suomen
tulevaisuudesta. Tämä pienpuolueiden vaaliliitto mahdollistaa todellisen muutoksen mahdollisuuden. Ole siis mukana ja äänestä, sillä jokaisella äänellä on väliä.

Sähköinsinööri, yrittäjä
Pertunmaan kunnanvaltuutettu
Otso Paakkinen
puh. 0408319139