Vapauden liitto.

Hiljattain puoluerekisteriin kirjatulle Vapauden liitolle perustettiin Lahteen tuki- ja paikallisyhdistys Lahden Vapauden liitto ry.

Vapauden liitto on vapauden puolesta taisteleville ihmisille heitä yhdistävä henkinen koti ja toiminta-alusta sekä poliittinen työkalu, jonka avulla voimme yhdessä ajaa kansakuntamme ja kansalaistemme etuja. Vapauden liiton päätavoitteita ovat sekä Suomen valtiollisen vapauden että yksilöä koskevien vapauksien puolustaminen ja edistäminen.

28.5. pidetyssä perustamiskokouksessa Lahden Vapauden liiton puheenjohtajaksi valittiin Niko A. Kauko, varapuheenjohtajaksi Petra Frondelius ja sihteeriksi Hannu Martti. Muiksi hallituksen jäseniksi valittiin Piia Koski ja Veli-Matti Kälviäinen sekä varajäseneksi Antti Partala.

Yhdistykseemme voi liittyä varsinaiseksi jäseneksi, jos on ensin hyväksytty Vapauden liitto rp:n jäseneksi. Lahden paikallisyhdistyksen kannatusjäseneksi voi liittyä suoraan, kuulumatta ensiksi puolueeseen.

Kaikki toiminnastamme kiinnostuneet ottakaa rohkeasti yhteyttä: [email protected]