Eurovaalit lähestyvät ja koko Eurooppa on suurten kysymysten äärellä. EU on kehittymässä yhtä voimakkaammin liittovaltioksi ja olemme ainoa suomalainen puolue, jonka ohjelma on selkeän EU-vastainen. Maailma ei ole enää yksinapainen, vaan moninapainen emmekä näe, että Suomen paikka on uudessa maailmantilanteessa olla osa EU-liittovaltiota, velka- ja tulonsiirtounionissa.

Kuten pandemian ja Ukrainan kriisin varjolla tehdyt päätökset osoittavat, Brysselin EU-eliitti on valmis käyttämään jokaisen tilanteen EU-integraation edistämiseksi. EU:n laajentuminen ja Ukrainaan kohdistetut miljardit ovat moninkertaistamassa EU-jäsenmaksumme. Tilanne on Suomelle kestämätön, varsinkin kun Suomi ei ole varautunut euroalueen romahdukseen.

Ohjelmamme löytyy täältä: https://vapaudenliitto.fi/europarlamenttivaalit-2024/

Sen pääkohdat ovat seuraavat:
– Vapauden liitto lokalistisena puolueena ajaa päätöksentekoa mahdollisimman lähellä kansalaisia – Suomen itsenäisyyden puolesta
– EU-liittovaltiokehitystä vastaan
– Vapauden liitto haluaa olla moninapaisessa maailmassa yhteistyössä patrioottisten, EU-vastaisten puolueiden kanssa
– Euroeroon on varauduttava
– Vain Suomi voi turvata Suomen – vain Suomessa tehty ulko- ja turvallisuuspolitiikka takaa kansalliset etumme

Lisätietoja ja haastattelupyynnöt:
puheenjohtaja Ossi Tiihonen