Vapauden liiton ylimääräinen puoluekokous 28.10.2023 Jyväskylässä sujui rakentavasti ja hyvässä hengessä tulevaisuuteen katsoen. Viimeaikaisista kohuista huolimatta nykyinen puheenjohtajisto valittiin yksimielisesti jatkamaan tulevan vuoden varsinaiseen puoluekokoukseen saakka.

Uudeksi puoluesihteeriksi valittiin yksimielisesti Lasse Paananen.

Hallituksen varsinaisten jäsenten valinta tehtiin äänestämällä viidestä eri listasta. Varajäsenet nimettiin yksimielisesti.

Puoluehallituksen kokoonpano edustaa kattavasti sekä puolueen maantieteellistä laajuutta, että Vapauden liiton suosituimpia poliitikkoja, jolloin myös äänestäjien tahto näkyy puoluehallituksen kokoonpanossa.

Kokous valitsi Vapauden liiton puoluehallitukseen seuraavat henkilöt:

puheenjohtaja: Ossi Tiihonen
1. varapuheenjohtaja: Heli Rämäkkö
2. varapuheenjohtaja: Niko A. Kauko
3. varapuheenjohtaja: Pekka Timonen
puoluesihteeri: Lasse Paananen

Hallituksen jäsenet:
Tapio Jankkila
Jussi Kankaristo
Kimmo Kautio
Jyri Poltto
Niina Valtanen

varajäsenet:
Juha Lehtinen
Susanna Strandvik
Maija-Sofia Ulmanen

Kokous myönsi vastuuvapauden vuoden 2022 tilinpäätöksestä hallitukselle ja muille tilivelvollisille.

Saimme myös kuulla, että Saara Huhtasaaren presidentinvaalien kannattajakorttien keräys etenee hyvin. Vaalipäällikön mukaan allekirjoituksia on kasassa jo merkittävä määrä, joten eiköhän repäistä marraskuun aikana tarvittava määrä kasaan!

Vapauden liitto haluaa Saaran kampanjaa tukemalla varmistaa, että vapausliikkeen näkyvyys ja kansan tietoisuus aidosti isänmaallisesta vaihtoehdosta kasvaa.