Ovatkohan Perussuomalaiset miettineet mihin puolueen johdon Nato-kiihko ja hallituspuolueiden peesaaminen voi osaltaan johtaa? Putin voi lähettää itärajallemme vyöryn afgaanipakolaisia vastineeksi Nato-intoilusta.

Vapauden liiton puheenjohtaja Ossi Tiihonen ja varapuheenjohtaja Niko Kauko puhuivat Tampereella Nato-vastaisessa mielenosoituksessa lauantaina 12.3.2022. Puheet löytyvät alla olevista videoupotuksista ja ne alkavat ko. puheen alusta. Ossi Tiihosen puhe myös tekstinä videoiden jälkeen.

Ei Suomea Natoon, Suomen on pysyttävä sotilaallisesti liittoutumattomana maana -kansalaisaloite löytyy tästä: https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/10354

Ossi Tiihosen puhe:

Niko Kaukon puhe:

Ossi Tiihosen puhe:

Kaikki ovat varmaan havainneet, että Nato-kiihko on vallannut päättäjät ja osan kansastakin. Tämä on tietenkin seurausta Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan. Mutta onko se syy liittyä Natoon? Ei tietenkään.

Moni ei tiedä sitä, että Suomen armeija on yksi maailman suurimmista. Olemme valmistuneet Venäjän hyökkäykseen 78 vuotta. Hinta tämän maan valtaamisesta on jo tehty niin korkeaksi, että mikä tahansa taho miettii valloitusta kaksi kertaa. Saamme aseisiin miljoona miestä ja kaikille löytyy aseistus. Maanpuolustustahto on korkea. Tykistö, ilmapuolustus ja muukin kalusto on ajanmukaista ja sitä riittää. Läntiset maat toimittavat meille tarvittaessa lisää kalustoa kuten ovat toimittaneet Ukrainaankin. Mihin siis tarvitsemme Natoa? Emme mihinkään.

Mitä haittaa Nato-jäsenyydestä voi olla? Paljonkin. Tärkein lienee se, että sillä ärsyttäisimme idän arvaamatonta diktaattoria. Hänelle on tehty jo selväksi, ettei tänne kannata tulla. Sen pitäisi riittää. Putin voi tehdä mitä tahansa minkä kokee tarpeelliseksi, tosiasioista välittämättä. Siinä on turha selitellä, että Nato on puolustusliitto. Syitä mahdolliseen hyökkäykseen on mielestäni turha pohtia sen syvemmin. Syythän aina löytyvät, jos syyllinen on jo etukäteen selvillä.

Keinoja painostaa Suomea Putinilla riittää. Putin voisi päättää lähettää rajan yli esimerkiksi 10.000 afgaanipakolaista. Pakolaisia laajalla Venäjänmaalla riittää. Heitä kuljetettaisiin Suomen rajalle yhdellä päätöksellä. Ovatko esimerkiksi perussuomalaiset miettineet, että puolueen johdon Nato-kiihko voi johtaa pakolaisvyöryyn?

Meitä ohjaavat WEF:n, eli maailman talousfoorumin globalistit ovat saaneet talutusnuoraansa Suomen päättäjistä valtaosan, tunnetuimpina jäseninä pääministeri Sanna Marin ja keskustan Annika Saarikko. Näyttää siltä, että eduskunnassa on tällä hetkellä vain globalisteja, eikä tämä varmasti edusta kansan tahtoa. Millä päättäjämme on saatu mukaan globalistien juoniin? On meidän tavallisten ihmisten aika sanoa, että nyt riittää!

Nato-jäsenyyden eräs huono puoli on se, että meidät alistettaisiin jälleen yhdelle globalistieliitin järjestölle. EU:sta pukkaa jo nyt todella fasistista lainsäädäntöä, esimerkkeinä mm. suunnitellut vihapuhelait, joilla meistä tehdään ajatusrikollisia. Siellä on pykäliä, joissa rangaistuksen koventamisperusteena ovat mm. vihan vallassa lausuminen tai kirjoittaminen. Tai viimeisimpänä aivoituksena kielto hakeutua poliittiseen virkaan, jos on niin sanottu ympäristörikollinen. Ilmeisesti kasveille elintärkeän hiilidioksidin tuottaminen hengittämällä luokitellaan kohta ympäristörikokseksi.

WHO, maailman terveysjärjestö, havittelee kansallisten terveysorganisaatioiden ylikansallista ohjausta itselleen pandemiatilanteessa. Voi arvata, että jos tuollainen valta annetaan, niin sen jälkeen näitä niin sanottuja pandemioita riittää. Tämä viimeisinkin pandemia on ollut silkkaa valehtelua alusta asti. Joissain maissa on säädetty pakkorokotuslakeja koko väestölle ja Suomessakin sote-henkilöstölle. Länsimaiset arvot ja perusoikeudet mm. ruumiillisesta itsemääräämisoikeudesta on heitetty surutta romukoppaan. Näillä toimilla ei ole mitään tekemistä terveyden kanssa.

Nato on yksi tällainen järjestö lisää. Suomen armeija, varusmiehemme, käytännössä kaikki miehemme, alistettaisiin isojen maiden sotapeleihin. Pahimmassa tapauksessa Suomesta tulisi idän ja lännen välinen sotatanner. Tällaiseen ei pidä suostua. Olkaa yhteydessä kansanedustajiinne ja kysykää, miksi he haluavat tehdä meistä orjia.

Kiitos kun jaksoitte kuunnella!