Juha Kinnunen, Vapauden liitto.

Nyt on muutoksen aika, valot päälle ja esirippu ylös!

Olen Juha ’Turnus’ Kinnunen, 53v, Keski-Suomesta.

Kaivinkoneenkuljettaja, metsäkoneen kuljettaja, muusikko, kuorma-auton kuljettaja.

Aina on hieman politiikka kiinnostanut ja nyt varsinkin  kuluneen 2,5 vuoden aikana kun on huomattu kuinka perustuslakimme yli on kävelty mennen tullen.

Vapauden liitto on puolue mihin halusin liittyä ehdokkaaksi, koska puolueohjelma on juuri sitä mitä Suomessa kaivataan ja samoilla linjoilla itseni kanssa 100%.

Nyt on juuri se viimeinen hetki kun on tehtävä jotain!  Tämän hetken ”valtapuolueiden” lupaukset ja takinkäännöt on nyt nähty ja kuultu, vuodesta toiseen!!

Tähän Suomen tuhoamiseen on tultava nyt loppu!  Haalarit päälle, käsineet käteen ja töihin! Pois sieltä sohvan perukoilta pelkästään someen kommentoimasta ja uurnille jos haluat muutoksen tähän jatkuvaan kyykytykseen, lääkekokeisiin, ilmastohömppään ja kaikkeen rahan tuhlaamiseen muualle kuin suomalaisten hyvinvointiin!! Pois EU:sta, Natoa emme myöskään tarvitse sotkemaan Suomea. Suomen puolustusvoimat kyllä hommansa hoitaa tarpeen tullen.

Ruoka- ja lääketeollisuus on myös aiheuttanut lasten ja nuorten, kuten myös aikuistenkin sairastumista Suomessa. Minua sekä Vapauden liitoa ei ohjailla muualta, eikä oteta ”käskyjä” keltään. Tulen tekemään ja taistelemaan kaikkeni, jotta saamme itsenäisen ja vapaan Suomen takaisin!

Nyt on teidän ja Vapauden liiton käsissä avaimet parempaan muutokseen ja tulevaisuuten. Luodaan varsinkin tuleville sukupolville hyvä ja peruslaillinen maa elää ilman hypnotisointia ja vääristelyä!

”Se mitä luvatahan, se myös piretähän”

Juha Kinnunen

Somessa: