Olen Lasse Lampén, 42-vuotias jyväskyläläinen hyvinvointiaktiivi.

Minulle on erittäin tärkeää palauttaa takaisin Suomen aito itsenäisyys. On täysin välttämätöntä että voimme aidosti päättää omista asioistamme. Suomi on aivan omalaatuisensa maa, ei Brysselissä ole mitenkään mahdollista päättää oikeasti fiksusti meidän kannaltamme, kuten metsät, turve, ruoan alkutuotanto, kuten maatilan eläimet ja niiden elintärkeä lannantuotanto myös viljelyksien mahdollistamiseksi. Ja asuntojen lämpö ja energiaratkaisut.

Kasvispohjaisiin ruokiin väen väkisin vänkääminen on yksiselitteisesti väärin ja mielestäni jopa rikollista ihmisyyttä vastaan, on sanottu että vain aniharva voi olla samaan aikaan sekä vegaani että terve. Malliesimerkkinä eläinpohjaiset Omega-3:t EPA ja DHA, niitä ei voi korvata oikeasti toimivasti millään kasvipohjaisella ruualla, sillä kasvipohjaiset Omega-3:t (ALA) ovat kovin huonosti elimistömme käytettävissä. Vegaanius täytyy olla täysin jokaisen oma valinta, ei pakotettuna suuntaan tai toiseen. Linkin takaa tieteellinen artikkeli juuri näiden eläinperäisten rasvayhdisteiden tärkeydestä kattaen niin immuunisysteemin kuin kognitiivisten kykyjen suhteen merkittävästä roolissa jo sikiöaikana, sekä vaikutuksesta verenkiertoelimistön hyvinvointiin. Tulehduksellista tilaa parantamaan: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3262608/

Myöskin maanpuolustuksen kannalta on ratkaisevan tärkeää, että voimme päättää Suomen puolustuksesta itse, sensijaan että toimisimme jonkun vieraan vallan hyppylautana, seuraukset voi jokainen helposti ymmärtää itse. Tärkeintä on vaalia hyvin toimivia naapuri- ja siten kauppasuhteita, se on ainoa järkevä ja oikeasti toimiva tie rauhan ylläpitämiseen ja yritysten menestykseen ilman kauppapakotteita.

Viimevuosina tapahtuneet aivan absurdit puuttumiset yksilöiden itsemääräämisoikeuksiin tulee saada oikaistua, ettei tällaista toimintaa enää jatketa. Malliesimerkkeinä kokeellisella tasolla olevat lääkeaineet joita on injektioiden muodossa ihmisille tuputettu, tai jos ei ole suostuttu, pahimmillaan on piikitetty ilman aitoa lupaa (vanhukset hoitolaitoksissa, lapset oppilaitosissa) tai sitten on viety kaikki toimeentulo, kuten on hoitajille monelle käynyt.
Lisäksi ihmisten pakottaminen maskituksiin, vaikka oli jo aikaisemmin Suomessa viranomaiset todenneet seuraavasti, suora lainaus Sosiaali- ja terveysministeriön julkaisusta jo vuodelta 2020: ”Tutkimusnäytön perusteella kasvosuojusten käytön vaikutus hengitystieinfektioiden leviämiseen väestössä on vähäinen tai olematon.”
-Lähde: https://julkaisut.valtioneuvosto.fi/handle/10024/162266

On aiheutettu valtavasti kärsimyksiä ihmisille ja etenkin pienyrittäjien koko elämäntöiden tuhoamisia, kun on pakotettu rajoituksiin, suljettu esim. kuntosaleja, vaikka juuri siten voi jokainen terveyttään tukea ja samaan aikaan baareja oli auki.

Kaupunkilainen olen suurimmaksi osaksi, näinpä muutama vuosi sitten tuumasin että muutanpa joksikin aikaa asumaan luomumaatilalle, niin tietääpä sitten mitä se elämä oikeasti on. Näin tein.

Kehitysapuun laitetaan satoja miljoonia ulkomaille joka vuosi, siitäkin huolimatta että on todettu korruptiolle valuvan tästä lähes kaiken. Samaan aikaan otetaan valtiolle lisää lainaa, mielipuolista! Näin on ollut vuosikaudet, kannattaako sellaista jatkaa, vai käyttää veronmaksajien rahat järkevämmin?

Haluammeko tehdä oikeita korjausliikkeitä Suomen parhaaksi?
Olisiko nyt viimeisiä hetkiä oikeasti alkaa panostaa Suomen omavaraisuuteen ja takaamaan ruoan alkutuotannon toimintaedellytykset täällä jatkossakin? Alasajettua alkutuotantoa ei noinvain uudelleen nosteta toimintaan, se on pitkä prosessi.

Nyt on tullut aika äänestää toisin kuin ennen, vanhat puolueet on jo niin moneen kertaan nähty. Ymmärtäkäämme tämä ja äänestäkäämme sen mukaisesti. Kiitos.

Facebook: https://www.facebook.com/lasse.lampen

Lasse Lampén