Olen oikeustieteen maisteri, lakimies. Hoidan yksityisten ja yritysten riita- ja rikosasioita sekä mm. perunkirjoituksia omassa lakiasiaintoimistossani. Olen myös Media Magazinen hallituksen jäsen. Tulen täysin politiikan ulkopuolelta, mutta nyt on rakkaassa Suomen maassa asiat siinä mallissa, että asioihin on pakko puuttua.

Suomen hallitus ajaa globalistien agendaa, jonka pyrkimys on hävittää kansallisvaltiot ja siirtää näiden hallinta keskitetylle globaalille johdolle, jossa globaalit yritykset ja finanssivalta alistaa kaikkien maiden kansalaiset oman lujan kontrollinsa alle. Tämä on estettävä.

Perustuslakia on alettava noudattamaan ja tähän tarvitaan perustuslakituomioistuin. Nykyisin perustuslakivaliokunta valvoo itse säätämiään lakeja, jolloin perustuslain vastaisiin lakeihin ei puututa. Perustuslain on käytännössäkin mentävä EU-lakien edelle.

Suomen on irtauduttava EU:sta ja alettava hoitamaan asioitaan itsenäisenä ja puolueettomana maana. EU:sta eroaminen on helppoa, pelkkä pääministerin ilmoitus riittää. Suomen pitää pysyä liittoutumattona ja NATO:lle on sanottava ei.

Nykyinen hallintosysteemi on läpeensä mätä ja korruptoitunut. Kansalaiset maksavat veronmaksajina päättäjien palkan, joten päätöksenteon, samoin kuin verorahojen käytön tulee olla läpinäkyvää. Koko verotussysteemi vaatii täydellisen uudistamisen. Kansalaisaloitteet, jotka ovat keränneet sovitun kannatusmäärän, tulee ottaa eduskunnan käsittelyyn. Puoluekuri on poistettava, jotta ihmisillä on vapaus äänestää omantuntonsa mukaisesti.

Tahdon edistää ja puolustaa yksilön vapauksia. Räikeää sortoa nähtiin koronapassin käyttöönotossa, kun ihmiset jaettiin niihin, jotka pääsivät mm. ravintoloihin ja tapahtumiin ja niihin, jotka eivät päässet. Ministeri Krista Kiuru on selkeästi todennut, että tällainen passi tarvitaan, jotta sitä voidaan käyttää myös silloin, kun ei ole tarvetta millekään terveydelliselle rajoitukselle. Kyse on käytännössä sosialistisesta Kiinan hallintojärjestelmää seuraavasta totalitaristisesta mallista. Digitaalista identiteettiä ollaan nyt ajamassa hivuttaen sisään ja tämän vaaralliset seuraukset on pysäytettävä.
Pankkitiedot, terveystiedot, ajokortti ym. henkilön tiedot eivät voi olla siten, että niitä voidaan käyttää väärin, kuten sulkemalla tili mielenilmaukseen osallistujalta, rajoittamalla liikkumista tai estämällä rokottamattomilta pääsy johonkin. Piikittömien hoitajien ajaminen pois töistä ja jättäminen ilman oikeusturvaa ja palkkaa, oli käsittämätöntä syrjintää.

Ihmisillä pitää olla sananvapaus. YLE-vero on poistettava. On väärin käyttää verorahoja yksipuoliseen ”uutisointiin”, joka nykyään on lähes pelkkää propagandaa. Valtamedia ei enää toimi vallan vahtikoirana, jos on koskaan toiminutkaan.

Sydäntäni lähellä ovat luonto ja luonnonmukainen maatalous. Geenimanipuloidun ruoan tulo ruokalautasille on estettävä. Suomen tulee pyrkiä mahdollisimman suureen omavaraisuuteen ruoan- ja energiantuotannossa. Kompostitarkastajia emme tarvitse ihmisten pihoille vahtimaan. Pohjavedet on säilytettävä suomalaisilla, ettei niille käy kuten sähkölle. Kaivoslait on muutettava, ettei Suomen arvomineraalit valu kansainvälisille suuryhtiöille jätteiden jäädessä suomalaisten hoidettaviksi.

Ihmiset pitää saada ymmärtämään, että ihmisen aiheuttama ilmastonmuutos on huijausta, jonka avulla suomalaiset on saatu maksamaan EU:lle valtavia rahasummia. Nuorten pelottelu ilmastonmuutoksella on lopetettava. Hiili on elämän perusta. Ihmiskunnan tuottaman hiilidioksidin osuus ilmakehän kaasuista on mitätön, noin 0,0016 %. ”Vihreän siirtymän” varjolla yritetään sähköistää mm. liikenne. Jossainhan se sähkö on kuitenkin tuotettava ja akkuteollisuuskin on yksi saastuttavimpia teollisuudenaloja.

Tässä maassa on niin paljon pielessä, että yllä on vain pintaraapaisu korjausta vaativista asioista. Taksiasiatkin on laitettava kuntoon. Lupaan parhaan taitoni ja ymmärrykseni mukaisesti toimia valonsoturina Suomen ja suomalaisten parhaaksi näinä pimeinä aikoina.

Uusien pienpuolueiden näkyvyyttä on yritetty monin tavoin estää. Äänestä vasta vaalipäivänä ja ota mukaan kuulakärkikynä. Vaalisalaisuuteen vedoten ei ainakaan vielä ole tullut seuraamuksia, jos ottaa omasta äänestyslipukkeestaan kuvan.

”Pimeys ei voi ajaa ulos pimeyttä, vain valo voi sen tehdä”

Lauri Saarela
www.laurisaarela.fi