Olen 58v konetekniikan DI Espoosta ja kolmen lapsen isä. Keskimmäinen lapseni on kehitysvammainen, joten minulle on tuttua eläminen jatkuvan avustusbyrokratian kanssa. Työelämässä olen ollut yksityisen palveluksessa noin 30 vuotta.

Poliittinen heräämiseni tapahtui vuonna 2015 ”maahanmuutto -aallon” seurauksena ja liityin Perussuomalaisiin vuonna 2017. Erosin Perussuomalaisista oma-aloitteisesti maaliskuussa 2022 kun jouduin toteamaan etteivät omat ja puolueen arvot enää kohdanneet koronaan liittyvissä kysymyksissä. Eropäätös osoittautui myöhemmin oikeaksi, sillä en myöskään hyväksy liittymistä Natoon.

Olen itsenäinen suomalainen ja luen ja seuraan maailman tapahtumia laajasti. Mielestäni tänä päivänä mediassa korostuu enemmän toimittajien omat mielipiteet kuin objektiivinen totuus. Demokratian toimivuus edellyttää, että maassa on aito ”vallan vahtikoira”, siis aidosti riippumaton media, joka tuottaa objektiivista, oikeaa ja olennaista tietoa ajankohtaisista asioista.

Pyrin kansanedustajaksi koska en hyväksy nykyistä politiikkaa, joka ei aja suomalaisten etua. Jokainen voi sen itse arjessaan todeta mihin suuntaan maata on viety ja viedään!

Kannatan EU-eroa ja Nato-hakemuksen vetämistä pois, koska haluan että Suomi olisi jatkossa puolueeton ja itsenäinen maa.

Vastustan pakkorokotuksia ja haluan että Suomessa kunnioitetaan kansalaisten perusoikeuksia.

Olli Mård