Rauli Mäkelä, Vapauden liitto.

Olen espoolainen 76v eläkkeellä oleva lääkäri, puoliso, isä ja isoisä. Seuraan huolestuneena luonnon ja yhteiskunnan kehitystä, joka menee valitettavasti huonompaan suuntaan ja siksi olen ryhtynyt kansalaisaktivistiksi useammalla alueella.

• Ensimmäinen ”ulostuloni” oli olla käynnistämässä kansalaisaloitteita kansalaisten ja luonnon suojelemiseksi jatkuvasti kasvavalta mobiilisäteilyltä.

Suomen viranomaiset sallivat edelleen mobiilisäteilylle raja-arvot, jotka tiede on todistanut vaarallisen korkeiksi. Ymmärrän, että 5G:stä voidaan rakentaa kansalaisten valvontakoneisto Kiinan esimerkin mukaisesti.

• Toinen ”ulostuloni” oli liittyä niihin lääkäreihin ja tutkijoihin, jotka vaativat ehdotonta koronarokotuskieltoa perusterveille lapsille, joiden vaara sairastua vakavaan koronatautiin on olematon ja rokotuksista on siis odotettavissa vain haittoja.

Pelastetaansuomenlapset.fi – ryhmämme on kirjoittanut Suomen viranomaisille lukuisia vetoomuksia koronarokotuskampanjoiden lopettamiseksi, koska nyt on tullut erityisen selväksi, että kaikki voivat saada vakavia ja hengenvaarallisia sivuvaikutuksia mRNA-rokotteista. Ryhmämme vetosi voimakkaasti kansanedustajiin etteivät ne hyväksyisi koronapassia eivätkä sairaanhoitohenkilöstön pakkorokotuksia.

• Nyt uusimpana ja erittäin vakavana uhkana näen sen, että kaikki päätäntävalta Suomen kansanterveydestä ollaan ehdoin tahdoin luovuttamassa lääketeollisuuden kaappaamalle WHO-järjestölle.

Vaikka edellä mainitut aiheet saavat valtaosan huomiostani,  en voi olla näkemättä isänmaallemme tuhoisaa kehitystä, jossa pieni päättäjien joukko taluttaa muuta kansaa haluamaansa suuntaan.

Saimme päättää kansanäänestyksellä liittymisestämme EU:hun, mutta ei enää liittymisestä tuhoisaan yhteisvaluutta euroon. Massiivit etelään suunnatut EU- tukipaketit päätettiin kansan mielipidettä kysymättä ja päätös hakea NATOn jäsenyyttä tehtiin muutaman pienimuotoisen gallupin perusteella.

Nyt näyttää myös siltä, että Suomea ollaan taluttamassa WHO:n diktatuuriin mahdollisimman salatusti ilman mitään mahdollisuutta kansalaiskeskusteluun äänestyksistä puhumattakaan.

Kesämökkikuntamme on surullinen esimerkki maaseudun elinvoiman kuihtumisesta ja palveluiden katoamisesta. Ketkä tuottavat suomalaista ruokaa suomalaisille tulevina vuosina?

Ongelmien ja epäkohtien luettelointi ei tietenkään itsessään auta. Siksi haluan korjata ja rakentaa Suomea Vapauden liiton sitoutumattomana ehdokkaana.

Rauli Mäkelä

Somessa mm.:
Terveys Summit  https://www.youtube.com/watch?v=BCndn8vrlSo
Mikko Kemppe Ylikuolleisuus https://rumble.com/v1v4v6m-146-rauli-mkel-mist-ylikuolleisuus-johtuu.html
Puheeni koronapassia vastaan eduskuntatalon rappusilla 15.10.21
Puheeni Helsingin WWD mielenosoituksessa 18.2.2023