Ari Salo, tietoliikennetekniikan opiskelija 52v synt Kotka. Muutaman mutkan kautta Helsingissä vajaa 30 vuotta. Kiinnostuksen kohteita mm.ssa Taide, käsityöt, luonto, arkkitehtuuri, geopolitiikka, vapaaottelu, sali. Aloin seuraamaan politiikkaa kun huomasin että ”politiikassa voi pärjätä puhtaasti valehtelemalla”. Antti Rinteen sanoja siteeraten.

En haaveillut poliittisesta urasta, mutta olen isänmaallinen ja siksi ehdolla seuraavasta syystä:

On tunnustettava tosiasiat, Suomi on menettänyt kaiken sen jota se asein viime sodassa puolusti, Itsemääräämisoikeus, omavaraisuus ja turvallisuus. Suomalaisten kansankoti on historiaa. Kansallisvaltioiden aika on ohi, huippu-politikkojen mukaan on ”uuden maailmanjärjestyksen” aika, jossa kansojen itsemääräämisoikeus ja rahavalta poistetaan. Presidentti Sauli Niinistö on puhunut tämän vuosituhannen alun uudesta maailmanjärjestyksestä jossa on kyse vallan uusjaosta ja Paavo Lipposen mukaan meidän pitää olla niissä pöydissä joissa se tehdään, Alexander Stubb on puhunut uuden supervallan syntymisestä.   Näitä suunnitelmia ei tuoda yhteisen pohdinnan alle kansan silmien eteen vaikka näistä tavoitteista maailman päättäjät kuitenkin keskustelevat omilla epädemokraattisilla foorumeillaan, kuten vaikkapa Maailmanhallinnon huippukokous Dubaissa https://www.youtube.com/watch?v=a-vHK3kO3wI.  He kertovat  kuinka he ovat tunkeutuneet vaikuttamaan eri maiden hallituksiin https://www.youtube.com/watch?v=uOuLQDRCexs.  WEF foorumeilla on puhuttu  4. teollisen vallankumouksen mukanaan tuomasta muutoksesta jonka tekniikat tulevat muuttamaan meidät täydellisesti yhdistämällä, fyysisen, digitaalisen ja biologisen maailman. että meidän ihmisten tulee tottua ajatukseen että emme ole enään mystisiä sieluja vaan ohjelmoitavia eläimiä. https://www.youtube.com/watch?v=Rw9FSYH6kL8 Kansallisvaltioiden suvereniuden tuhonnan tavoitetta ei suoraan kansoille voi sanoa, koska mikään kansa ei hyväksyisi sitä. On ymmärrettävä että, niin kauan kun on olemassa yhteen hiileen puhaltavia, itsenäisiä ja vahvoja kansallisvaltioita jotka pitävät kiinni tavoistaan, kansankodistaan, perusoikeuksistaan ja itsemääräämisoikeudestaan, ei ole mahdollista rakentaa valtarakennetta joka yksinapaistaa koko maailman.

Kansat on saatu hyväksymään oma kansallinen itsemurha valtamedian propagandaa hyväksikäyttäen. esim EU:sta puhuttaessa: ”emme pärjää yksin, tienaamme ja saamme turvaa”, oman rahan poistamisesta ”ei tarvitse vaihtaa valuuttaa matkustettaessa””helpottaa elämää” :), velasta puhuttaessa: ”muut maat ovat paljon enemmän velkaa”, valtion velka on hyvää velkaa , ”maahanmuutosta” puhuttaessa: emme pärjää yksin koska vanhenemme. ”tarvitsemme työperäistä maahanmuuttoa”, ”olemme sidottuja sopimuksiin”, ”meidän pitää auttaa”? kaikki tämä on hölynpölyä. koska auttamiseen on olemassa paremmat ja tehokkaammat konstit. Tämän sodan tärkein ase onkin vallan omistama media/disinformaatio. Kansallisvaltiomme ja itsemääräämisoikeutemme purkua on tehty jo sukupolven ajan (Koiviston Konklaavista lähtien, n 25 vuotta) https://www.youtube.com/watch?v=jjWF2Bs5sUA. Jos emme ymmärrä todellisuutta emme reagoi oikein ja tulemme luovuttamaan itse kansallisen omaisuutemme ja itsemääräämisoikeutemme vieraan vallan käsiin näiden kriisien varjolla ilman laukaustakaan ja vieläpä hurraamaan sille.
Sokea valtamediauskovaisuus on johtanut siihen, että uutisten levittämää pelkopropagandaa ei enään kyseenalaisteta, vaan se hyväksytään totuutena ja näin ihmismassoja voidaan helposti ohjailla hyväksymään mikä tahansa huonon hallinnon esitys, kuten vaikkapa K piikitysten kohdalla oli helposti nähtävissä, Ihmiset hyväksyivät hyvin nopeasti kyselemättä uuden toimintamallin joka esitettiin sekä mediasta ja hallinnolta liikkumisrajoitusten suhteen, vaikka ne olivat perustuslain vastaisia, tai K piikitysten suhteen vaikka ne olivat kokeellisia ja eivät tehokkaita. Sananvapaus on jyrätty somessa yhteisönormeilla. Valtamedia on muuttunut agendamediaksi, Ja ollaan jopa kuultu vanhan valtamediakonkarin suusta lausuttuna että valtamedia on hylännyt perinteisen tutkivan journalismiin ja levittää nyt härskiä propagandaa. Monenkeskisen Informaation jonka pitäisi virrata vapaasti yhteiskunnassa ja varmistaa demokratia on nyt kontrolloitu Google hakukoneen algoritmeilla, somesensuurilla, agendamedialla ja politikkojen puheissa, jossa eri mieltä olevat ihmiset haukutaan ilman perusteluita.

HAJOITA JA HALLITSE. kokemamme tämän päivän globaalit kriisit heikentävät kansallisvaltioiden perusrakenteita, jotta lopulta voidaan perustellusti esittää uusi uljas maailma (yksi maailmanhallinto) kaiken pelastavana ratkaisuna.

SOTA :Poliitikot valtamedian tuella ovat johtaneet Suomen proxy-sotaan Venäjää vastaan Ukrainassa, ja avoimeen vihan lietsontaan naapurimaan kansanryhmää kohtaan, sota uhkaa levitä NATO:on liittämisen myötä Suomeen. Venäjä sanoo Ukrainan sodan alkaneen juurikin US/NATO:n aggressiivisesta levittäytymisestä aina Venäjän rajoille saakka, kierosti Ukrainan kansaa hyväksi käyttäen ? Läntinen maailma syyttää Venäjää hyökkäys-sodasta vaikka hyvin tiedämme että USA:n joka on aina sotinut ympäri maapalloa oli jälleen näkyvästi ”pelipaikalla” Ukrainassa v 2014 vallankaappauksessa joka toteutettiin murhaamalla 20 poliisia, ja syrjäyttämällä vaaleilla kansan valitsema Venäjämielinen presidentti)? uskommeko me silti valtamediaa joka syyttää kaikesta ”diktaattori” Putinia? Nyt nämä toisilleen vihamieliset osapuolet US/NATO ja Venäjä aiotaan saattaa yhteen Suomen maaperällä. Maalaisjärkikin kertoo että se johtaa Suomen kuumaan sotaan ennemmin tai myöhemmin Suomen omalla maaperällä, Presidenttimme sanoo ettei ole mitään neuv oteltavaa ja on valmis allekirjoittamaan NATO sopimuksen välittömästi kun Turkki näyttää vihreää valoa, samalla kuitenkin Putin ja Venäjä on sodan ainoa osapuoli joka on pyytänyt istumista rauhan-neuvottelupöytään, Ulkopoliittisen instituutin edustaja selittää televisiossa kansalle että Venäjä on rakentamassa uutta maailmanjärjestystä ja pää-uutisissa esitetään ”uutinen” kuinka Ukrainan kansa anelee F-16 hävittäjiä ison mainostaulun kera (tosin mielenosoittajat itse loistavat poissaolollaan) https://www.bitchute.com/video/27ntsX89LOTp/

GLOBAALI PANDEMIA:Korona-kriisissä peloteltiin, pakotettiin ja kiristettiin kansa järeisiin Pandemia-toimiin nopeasti, kansalaisen perusoikeuksista ja terveys-turvallisuudesta ja itsemääräämisoikeudesta piittaamatta, vaikka kyse lopulta oli suhteellisen vaarattomasta, flunssaan verrattavasta taudista. Korona-toimien haitat K-piikityksineen ovat johtamassa terveydenhuolto”pommiin”. On esitetty erittäin häiritseviä ja vakavia syytteitä ja todisteita että Koronavirus olisi tarkoituksellisesti laboratoriossa modifioitu ja levitetty ja että rokotteet olisivat sekä liiketoimintaa että globaalin kontrollin ja väestönkasvun kontrolloimiseen käytetty taktiikka. ylikuoleisuuden mystinen kasvu samaan aikaan tapahtuvan syntyvyyden laskun kanssa K piikitetyissä maissa, sekä globaali asian ympärillä tapahtuva kontrollointi ja mediahiljaisuus ei helpota väitteestä luopumista https://rumble.com/vw38ps-plandemic-2-indoctornation-documentary-covid-19.html.

PAKOLAISKRIISI: Pakotettu ja nopea ihmismassojen maahantuonti rauhallisesta maasta mm:ssa(Ruotsi) 2015 vetoamalla pakolaisuuteen oli vailla perusteita. Frontexin laivat hakivat Afrikan rannikolta ihmisiä veneistä, kuljettivat ne eurooppaan ja kukaan ei laskenut tulijoita Suomenkaan rajoilla vaan päinvastoin, tulijat noudettiin busseilla ja levitettiin nopeasti ympäri maata ja selitettiin että tunnemme kaikki tulijat ja heidän motiivien epäileminen on rasismia, pakolaisuutta käytetään laajasti väärin jota paikataan ontuvilla selityksillä työvoiman tarpeesta. Tämä kehitys jatkuessaan johtaa vääjäämättä tilanteeseen jossa Suomalaiset ovat vähemmistö omassa maassaan joka lisää entisestään kahtiajakoa ja rasismia ja muokkaa radikaalisti elämäntapaamme/kulttuuriamme loukaten kaikkien kansojen yleismaailmallista perusoikeutta omaan kansankotiin.

ILMASTOKRIISI: ihmisen aiheuttamalla ilmastokriisillä ei ole konsensusta mutta sillä voidaan myös luoda Globaalia kontrollia ”perustellusti”. On esitetty että ihmisen aiheuttama hiilidioksidista johtuva ilmaston lämpenemis/muutosväite olisi myös täysin tuulesta temmattu. https://www.youtube.com/watch?v=ofXQdl1FDGk&t=560s , https://ilmastosi.fi/

Kaikkia näitä kriisitoimia yhdistää se, että reagointi näihin niihin oli täysin yhtäläinen kaikkialla, niihin ryhdyttiin nopeasti ilman keskustelua kaikki täysin yhtä mieltä olevina ja estäen monenkeskistä keskustelua, kaikki eri näkökulmaa esittävät tahot todelliset asiantuntijatkin hiljennettiin yksinkertaisesti haukkumalla, ”Putinin trolleiksi” ,”Koronadenialisteiksi”, ”natseksi”, ja ”ilmastonmuutos-denialisteiksi” , ”salaliittoteoreetikoiksi”. tai sitten vain vaikenemalla tyystin toisesta näkökulmasta. Suomi on menettänyt sananvapauden, valtamedia ohjaa yleisen mielipiteen suunnan ja ilman debatointia hämärtää kansalaisten ymmärryksen todellisuudesta saaden kansan uskomaan huonoja päätöksiä ennemmin kuin omia silmiään. Samalla nämä kriisitoimet velkaannuttivat Suomea valtavasti.

DEMOKRATIA ONGELMAAN LÄÄKETTÄ

valtakunnallinen kansalaisäänestys on vastavoima harvainvallalle. Kansa voi vaikuttaa omaan tulevaisuuteensa äänestämällä tärkeissä sitä itseään koskettavissa asioissa. Valtakunnallinen Kansalais-äänestys lisää itsessään demokratiaa painostamalla päättäjiä reagoimaan kansan tahtoon ja auttamalla kansansa ääntä kuuntelevaa poliitikkoa päätöksenteossa. Kansalaisäänestys tekee päätöksenteosta yleisesti hyväksyttävämpää ja parhaimmillaan se tekee politikoista kansan päätösten toimeenpanijoita.

Mielestäni meidän tulee esittää itsellemme tärkeä kysymys joka määrittää kansakuntamme tulevaisuuden suuntaviivat: Haluammeko ylipäänsä olla kansa jolla on omanlainen elämäntapa, kulttuuri ja joka kykenee päättämään itseään koskevista tärkeistä asioista ja ottamaan vastuu päätösten seurauksista? vai onko nykyinen EU osavaltio-systeemi tarjonnut sen mitä tilasimme, haluammeko olla vieraan vallan kontrollin ja ohjeiden alistama. Kansalais-äänestys antaa kansalle siltä varastetun ja sille kuuluvan monenkeskisen informaation päätösten tekemisen tueksi. tämä tekee kansasta keskustelevamman yhteisten asioiden äärellä. Koska uumoilen että Suomen hallinto ei tule kysymään kansan mielipidettä mihinkään mitä se ei etukäteen varmistanut mediakontrollilla, niin valtakunnallinen kansalais-äänestys toteutetaan http://www.suomenkehitysyhdistys.fi/ sivuilla.

esimerkkejä tulevista kansalais-äänestyksistä:

1.Euro vai Markka ?
2.itsenäinen kansallisvaltio vai EU osavaltio
3.osallistuminen US/NATO sotiin vai sotilaallisesti liittoutumaton ketään uhkaamaton ja itsestään huolen pitävä Suomi ?
4.nopea väestönvaihto vai kansallisvaltio, jossa kansan oikeutta omaan maahan kunnioitetaan aivan kuten kaikkien muidenkin kansojen oikeutta omaan kansankotiin

mikäli minut äänestetään edustamaan Arkadianmäelle, tulen tekemään töitä mm:ssa seuraavien asioiden eteen.

• perustuslakituomioistuin Suomeen
  • julkista ja puolueetonta tutkintaa yllä mainitusta kansaa kahtiajakavista ja hämmennystä aiheuttavista kiistan-alaisista kysymyksistä
  • perusteiden tarkistamista työperäiselle maahanmuutolle,
  • suunnitelma Suomelle, miltä Suomi näyttää 100v päästä
  • tarkistamaan maassa jo olevien oikeutta pakolais-perustaiseen maassa olemiseen ja oikeudettomien auttamista takaisin kotimaahansa turvallisesti.
  • sotatoimien välitöntä lopettamista ja NATO kehityksen pysäyttämistä sen perusteiden puolueetonta tarkistamiseksi
  • valtamedian rakenteen totaalista muutosta agenda-mediasta perinteiseen tutkivaan ja rehelliseen journalismiin.
  • propagandan kriminalisoimista.

Mikäli päädyt äänestämään minua, pyydän että varmistat äänesi lähettämällä minullle mailin osoitteeseen [email protected] viestillä ”VAALIT OK ” NIMI JA PAIKKAKUNTA.
tällä varmistan itselleni ja äänestäjälle ettei yksikään ääni katoa matkanvarrelle tai jos katoaa niin tiedotan siitä kaikkia äänestäneitä ”SKY” sivuilla. kiitos!

LISÄTIETOJA:

EU:n kannattajat valtamedian tuella lupasivat rauhaa ja vaurautta mutta sen aikana olemme menettäneet molemmat. Suomi on sodassa ja valtion velkaa niin ettei pois pystytä maksamaan. EU:n perusrakenteen petoksellista luonnetta kuvaa hyvin yksi Euroopan yhdentymisen käynnistäjä sanoessaan: ”Euroopan kansoja tulisi ohjata niin etteivät niiden kansat ymmärrä mistä on kysymys. Tämä voidaan saavuttaa toinen toistaan seuraavilla askelilla joista jokainen on puettu taloudellisen hyödyn muotoon, mutta jotka väistämättömästi ja peruuttamattomasti johtavat liittovaltioon”. Jean Monnet (1888-1979).
Suomessa politiikan tekijät ovat jakautuneet jakautunut kahteen leiriin, on kansanedustajat ja sitten on EU: edustajat/Globalistit. Tieto siitä että suomi vietiin perustuslakia rikkoen EU:hun ja Euroon ei ole puheenaihe. Tätä maata on destabiloidaan, on velkuutettu, ryöstetty, myyty, vaihdettu väestöä, pakkopiikitetty, pakotettu liikkumisrajoituksiin, demokratia poistettu, sananvapaus poistettu, ajettu ihmiset toisiaan vasten. Emme voi enään jatkaa näin.

Ari Salo