Kotimaamme on varastettu ja sitä upotetaan nyt kiihtyvällä vauhdilla, kuten jokainen jo näkee.

Vapauden liiton puolueohjelmassa on listattuna useita kohtia, joissa nyt kaivataan apua ja siksi minäkin lähdin liikkeelle, ehdolle SUOMEN kansan edustajaksi. Allekirjoitan puolueohjelman sataprosenttisesti.

Olen yrittäjä, kouluttaja, valmentaja ja mentori Tampereelta. Autan työkseni ihmisiä ottamaan oman elämän haltuunsa ja nyt tuota apua tarvitsee koko tämä kansa – maa pitää saada takaisin suomalaisille.

Otin jo aluevaaleissa vaaliteemakseni: Talous, turvallisuus ja moraali takaisin sille tasolle, joka se Suomessa tulee olla. Viestini sai vastakaikua kansalaisilta ja yhä useampi lähti porukalla tuota viestiä, videoitani, levittämään. Yhdessä menimme huippuäänimäärällä vaikuttamaan Pirkanmaan aluevaltuustoon. Nyt kutsunkin jälleen jakamaan viestiä, jotta Arkadianmäelle saadaan rohkea, suomalainen tekijä.

Pirkanmaan Käräjäoikeudessa toimin maallikkotuomarina, lautamiehenä. Tehtävänäni siellä on viedä tervettä maalaisjärkeä käräjäsaliin. Nyt sitä samaa maalaisjärkeä tarvitaan eduskunnassamme, enemmän kuin ehkä koskaan aiemmin. Nyt kaikki töihin palauttamaan Suomi järkiinsä!

Kari Virtanen

Some-kanavat: