”JOKO RIITTÄÄ NYKYISTEN POLIITIKKOJEN P*RSEILY?”

Olen Juha Korhonen, 41-vuotias media-alan yrittäjä. Aikaisempi työura oli ilmailualalla.

Miksi lähdin politiikkaan?

Nykyiset poliitikot eivät enää aja Suomen tai suomalaisten etua. Rahaa pumpataan etelä-Eurooppaan ja mahdollistetaan heidän halpa eläminen. Meillä Suomessa on terveydenhuolto, maatalous ja moni muu asia ennennäkemättömässä kriisissä ja ihmisten arki on kallistunut kohtuuttomaksi – nykyiset poliitikot vähät välittävät tästä. Suomen politiikka tarvitsee täydellisen remontin. Meidän on pakko alkaa ajatella omaa kansaa ja tulenkin vahvasti ajamaan rohkeita ja isoja muutoksia jotta suomalainen hyvinvointivaltio palautetaan loistoonsa.

Itse olen sitä mieltä että EU:sta ja Eurosta tulee erota, mutta tämänkin asian saa suomalaiset päättää kansanäänestyksessä. Kansanäänestyksiä pitäisi lisätä muutenkin huomattavasti, se toisi lisää turvaa äänestäjille, kun tiedetään että nykyiset poliitikot unohtavat vaalilupauksensa hyvin nopeasti vaalien jälkeen. Nämä saattavat kuulostaa isoilta muutoksilta ja sitä ne ovatkin, mutta ne ovat välttämättömiä toimia, jos haluamme jatkossa päättää itse omista asioistamme. Nyt nämä asiat päätetään Brysselissä! Ilman näitä isoja muutoksia tulemme jatkossakin olemaan maksajan roolissa EU:ssa.

Juha Korhonen

Äänestä numerolla: 453