Lasse Paananen.

Olen Lasse Paananen 43 -vuotias neljän lapsen isä Jyväskylästä. Olen elänyt lapsuuden ja nuoruuden Saarijärvellä. Työskentelen sivutoimisena yrittäjänä kierrätysalalla.

Olen seurannut maailman menoa jo pitkään sivusta. Itse heräsin miettimään, että onko kaikki niin kuin meille on mediassa kerrottu, kun sain lukea uutisista, että lentokoneet voi “höyrystyä” ja teräsrakenteiset pilvenpiirtäjät voi sortua sammutetun tulipalon voimasta lähes vapaan pudotuksen nopeudella maan tasalle? Itselle väitteet ei kelvannut ja aloin tutkimaan asioita ja huomasinkin, että vastaavaa hämäryyttä on kaikkialla. Lääketeollisuus saa myydä mitä tahansa lääkettä ilman vastuuta kenelle tahansa, rahaa luodaan velkana jossa on korko (enemmän velkaa liikenteessä kuin rahaa), ravinnosta otetaan hivenaineet ja vitamiinit pois ja ne myydään purkeissa tilalle. Lisäksi Suomen päätäntävalta on luovutettu EU:lle jossa päättämässä on henkilöt joita ei ole vaaleilla valittu. Tämän lisäksi näyttää siltä, että länsimaita ohjaa globaali eliitti seuroineen (WEF yms). Eliitin tavoitteena vaikuttaa olevan New World Order eli yksi hallinto joka johtaa koko maailmaa, jossa yksilö ei itse omista mitään ja on “onnellinen”. WEF:n ajama talouden resetointi on kovassa vauhdissa ja hallitukset nostaa keinotekoisesti kaiken hintaa saadakseen kansan polvilleen. Itse en voi tätä kehitystä hyväksyä ja siksi päätin lähteä mukaan taisteluun muutoksen puolesta.

Vapauden liitto ja sen ajama puolueohjelma on sellainen minkä takana voin helposti seisoa ja pyrkiä saamaan muutosta asioihin. Siksi olen mukana.

Minulle on tärkeää, että jokaisella on vapaus tehdä itse omaan terveyteensä ja hyvinvointiinsa liittyvät päätökset vapaasti. Viime vuosina näitä oikeuksia on poljettu rankasti ja niin ei saa enää jatkossa tapahtua!

Kannatan Suomen itsenäisyyttä ja puolueettomuutta. Suomen pitäisi olla rauhan rakentaja eikä osallinen suurvaltojen sodissa. Suomen pitäisi pikaisesti turvata omavarainen ruoan- ja energiantuotanto. Ruoantuottajien osuutta elintarvikkeiden kaupasta pitää nostaa tuntuvasti ja pian. Turvetuotanto tulee palauttaa nopeasti takaisin kunnes käytössä on vaihtoehtoinen omavarainen energiantuotanto. Pienten ja keskisuurten yritysten toimintaedellytyksiä pitää parantaa, että voimme säilyttää hyvinvointivaltion. Nämä yritykset tuovat ison osan verotuloista valtiolle josta sitten kaikkein heikoimmassa osassa olevia autetaan. Valtion velkaantumisen tulee loppua!

Politiikkaa tulen tekemään Suomen etu edellä.

Irti EU:sta!
Vapauden puolesta!

Lasse Paananen

Some-kanavat:
gsm: +358 (0)45 110 4679
skype: lassepaananen
facebook: www.facebook.com/lasse.paananen & https://www.facebook.com/LassePaananenPoliittinen/
twitter: www.twitter.com/lassepaananen

Lue myös