Olen 68-vuotias tamperelainen diplomi-insinööri, kirjoittaja, suomentaja ja tubettaja. Arvomaailmani on sama jonka omaksuin jo kansakoulussa ja joka oli valtavirtaa aina 80-luvulle asti, jolloin kansalaisia Yleisradiossakin vielä kehotettiin ”suosimaan suomalaista”. Siinä ei vielä silloin nähty mitään hävettävää saati rikollista. Mutta jos nykyään esimerkiksi esittää mielipiteen, että suomalaisilta kerättyjä verovaroja tulisi käyttää lähinnä suomalaisten hyväksi, saa kuulla olevansa valmistelemassa uutta holokaustia. Edustamaani kansallismielisyyttä eli nationalismia pidetään tuomittavana ja sen tilalle tarjotaan ”patriotismia”, joka tarkoittaa liittoutumista eli puolueettomuudesta ja itsenäisyydestä luopumista.

Liityin syksyllä 2015 ryhmään, joka järjesti Tampereella ja lähialueilla muutaman Rajat kiinni –mielenosoituksen. Suurvaltojen sodat, joihin Suomikin oli sotkettu, aiheuttivat valtavan pakolaisaallon, ja päättäjämme tulkitsivat, että rajan yli on päästettävä jokainen, joka osaa sanoa sanan ”asylum”. Tätä menettelyä puolusteltiin Suomen lailla ja kansainvälisillä sopimuksilla. Mitään laitonta ei ollut siinäkään, että tulijat heti hajoitettiin ympäri Suomea ja vietiin suoraan kouluihin ja päiväkoteihin, millä pyrittiin herättämään suomalaisissa lapsissa luottamusta näihin miehiin, joiden taustoja ja motiiveja voitiin vain arvailla. Näin pyrittiin, täysin laillisesti, maksimoimaan tästä aseettomasta miehityksestä Suomen kantaväestölle aiheutuva vahinko.

Varmasti tärkein tekijä, joka auttoi Suomea selviämään sodista ja luomaan niiden jälkeisen talousihmeen, oli Suomen kansan silloinen etninen yhtenäisyys. Ilman sitä olisi ollut vaikea kuvitella samanlaista puolustustahtoa, jota Suomi osoitti esimerkiksi Talvisodassa. Tämä arvokas etnisyys halutaan nyt suomalaisilta viedä parittamalla suomalaisia tyttöjä mahdollisimman vierasrotuisten turvapaikanhakijoiden ja muiden maahanmuuttajamiesten kanssa. Suomalaiset pojat syrjäytyvät seksuaalisesti ja siksi hyvin usein myös sosiaalisesti. Miehistä valtaosa ehdottomasti tarvitsee vaimon; Ibseniä mukaillen: ’Jos riistätte normaalilta mieheltä hänen emäntänsä, riistätte häneltä samalla onnen.’ Olen itse jäänyt poikamieheksi, koska jostakin syystä en onnistunut solmimaan aitoa avioliittoa. – No kaikki eivät ole avioon kelvollisia, ja ehkä minullekin paremmin sopii selibaatti.

Tästä massiivisesta ja valikoimattomasta maahanmuutosta on koitunut Suomelle suuria ongelmia jo rauhan aikana; ja mitä tapahtuu, jos vielä syttyy sota. Voiko turvapaikanhakijoita, jotka nimenomaan ovat lähteneet sotaa pakoon, lähettää rintamalle, ja ovatko kantasuomalaiset miehet valmiita kuolemaan heidän ja heidän suomalaisten morsiamiensa puolesta. Vai tulevatko jotkut kansainväliset joukot käymään sodat puolestamme?

Kansallisuusaate on rauhanaate. Pienet kansallisvaltiot eivät hyökkäile toistensa kimppuun. Ne eivät halua alistaa valtaansa niille etnisesti vieraita kansanryhmiä. Sen sijaan monikansallisten imperiumien laajentumiselle ei ole mitään luonnollista rajaa. Niille laajeneminen on itsetarkoitus. Kun eri kansallisuuksilla ei ole mitään yhteistä, tarvitaan aina vain uusia sotia pitämään näitä heterogeenisiä suurvaltoja koossa. Pitkä rauhanaika merkitsee niille jatkuvia rotumellakoita ja ehkä lopulta sisällissotaa – jos mitään ulkoisia sotia ei enää aloiteta. Näiden hirviövaltojen rauhanomainen jakautuminen pieniksi kansallisvaltioiksi ei ole todennäköistä, ja ehkä se noissa kansojen sulatusuuneissa jo pitkään jatkuneen rotusekoituksen vuoksi ei enää ole edes periaatteessa mahdollista. Suomi pärjäsi tässä suurvaltojen välisessä puristuksessa kiitettävällä tavalla niin kauan kuin olimme puolueettomia. Emme sotineet maailmalla – joitakin YK-operaatioita lukuun ottamatta – mutta emme myöskään moralisoineet 2. maailmansodan voittaneita Neuvostoliittoa ja Yhdysvaltoja niiden myöhemmistä sodista. Edes Vietnamin sodan aikana emme asettaneet Yhdysvalloille mitään pakotteita. Nyt olemme mukana Venäjälle asetetuissa pakotteissa ja toisaalta ottaneet osaa Yhdysvaltojen sotiin. Emme ole enää puolueettomia, ja saatamme vielä joutua maksamaan siitä hirvittävän hinnan. Pelkään että Suomi tuhoutuu tässä Yhdysvaltain ja Venäjän välisessä mittelössä, mihin Suomen ei olisi tullut mitenkään sekaantua. Kaikki on nyt yhden kortin varassa, ja jos se pettää, niin … ”Vae victis!” (Voi voitettuja!)

Suomalaisuuden puolustaminen on tärkein vaaliteemani. Suomalaisuuden puolustaminen on tietenkin suomalaisten tehtävä, osana ihmiskunnan etnisen monimuotoisuuden puolustamista. Nyt globalistit pyrkivät ”uuteen maailmanjärjestykseen”, jossa kaikki lopulta ovat samaa homogeenista sekarotua, puhuvat samaa kieltä ja tottelevat yhtä ja samaa hallitusta. Tämä pyrkimys ei johda järjestykseen vaan kaaokseen, ja sitä on vastustettava.

Olen laajemmin esitellyt näkemyksiäni youtube-kanavallani ”Matti Simola”.

Matti Simola