Hei,

Olen 40-vuotias yhden lapsen isä Jussi Marttinen Mikkelistä. Koulutukseltani olen metsäkoneenkuljettaja, ammatiltani taksinkuljettaja. Musiikkia olen harrastanut 34 vuotta, josta palkinnoksi olen saanut kaksi Suomen pelimannimestaruutta, kaksi kakkospaikkaa sekä yhden kolmannen tilan. Shakkia olen harrastanut 20 vuotta eri kerhoissa. Saavutukset sillä saralla ovat pelaaminen kaikilla divariasteilla, mukaan lukien Sm-liiga. Olen myös matkustellut eri puolilla maailmaa ja pitseriaakin olen johtanut aikanaan Thaimaassa.

Politiikka on kiinnostanut minua pienestä saakka ja kannatan kansallisvaltioperiaatetta sekä oman rahan politiikkaa. Politiikassa liityin perussuomalaisiin vuonna 2004, koska halusin omalta osaltani olla vaikuttamassa asioiden muuttamiseksi paremmaksi suomalaisille. Mm. presidentin valtaoikeuksien ja sisältöjen muuttamiset, joita perustuslakiin on tehty, ovat mielestäni epäonnistuneet täysin. Haluan olla tekemässä parhaani, jotta liittovaltiokehitys Euroopassa saadaan pysäytettyä. Tulin valituksi kunnanvaltuustoon Mikkelissä varalle 2012 ja varsinaiseksi valtuutetuksi 2017 ja 2021. Erinäisen episodin jälkeen sain poistumiskehoituksen perussuomalaisista viime vuonna ja se tie on johdattanut minut Vapauden liiton jäseneksi, ja kansanedustajaehdokkaaksi Kaakkois-Suomen alueella. Meidän tulee olla mahdollisimman omavaraisia sekä tukea yksilönvapautta. Sen eteen pyrin työskentelemään.

Jussi Marttinen

Facebook: https://www.facebook.com/jussi.marttinen.7
Twitter: https://twitter.com/kurttu2003
Mikkelin kaupunginvaltuusto kotouttamisohjelman käsittely – Jussi Marttinen: https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=eHOEF4BZhTE&t=9s